"עם הזדמנות שוק גדולה, אנחנו מאמינים שקורנית בעמדה טובה"

בבנק ההשקעות קרייג-האלום מציבים לקורנית המלצת "קנייה" במחיר הגבוה ב-25% ממחיר השוק

מניית קורנית דיגיטל  אמנם הכפילה את ערכה בשנה האחרונה, אולם בבנק ההשקעות Craig-Hallum מעריכים שיש עוד מקום לעליות. בבנק החלו לסקר את מניית קורנית בהמלצת "קנייה" עם מחיר יעד של 26 דולר, שגבוה ב-25.3% מהמחיר הנוכחי. קורנית דיגיטל, המנוהלת על-ידי גבי זליגסון, עוסקת בייצור ושיווק מערכות דפוס דיגיטליות תעשייתיות לצורך הדפסה על בדים ופריטי לבוש. החברה נסחרת בנאסד"ק לפי שווי שוק של 700 מיליון דולר, אחרי שכאמור עלתה בשנה האחרונה ב-105%.

האנליסט גרג פאלם מקרייג-האלום כתב בהמלצתו על המניה, כי "קורנית דיגיטל מנצלת את המעבר לייצור טקסטיל לפי דרישה (on-demand) והתאמה אישית. אמזון אימצה זאת מוקדם ואנחנו רואים עוד מותגים שיעשו זאת".

לדברי פאלם, הדפסת טקסטיל נמצאת במעבר מאנלוגי לדיגיטלי - וקורנית היא היצרנית והספקית המובילה של מערכות דיגיטליות. "מאחר ש-95% משוק ההדפסה על טקסטיל (165 מיליארד דולר) עדיין משתמשים בשיטות אנלוגיות, סביר שקורנית תצליח להציג קצב צמיחה שנתי אורגני של 25%".

הוא נוקב במספר סיבות לכך: ראשית, מתוך כ-300 אלף אתרים בהם מדפיסים על לבוש, בסיס הלקוחות של קורנית כיום עומד על כ-1,000 בלבד; שנית, הדפסה דיגיטלית מאפשרת מודל קמעונאי שונה, שמקצר את זמן ההגעה של המוצר לשוק; בנוסף הוא מציין שהתהליך של קורנית זול, מהיר וצבעוני יותר.

האנליסט מזכיר את ההסכם של קורנית עם ענקית הקמעונאות און-ליין אמזון - כזכור, קורנית מספקת לאמזון מערכות דפוס, דיו ושירותי תמיכה להדפסה בהתאמה אישית של עיצובים על חולצות, ולאמזון יש אופציות לרכוש עד 8% ממניות קורנית. לדבריו, מדובר בהסכם שמשנה את כללי המשחק ומשקף הזדמנות להכנסות שנתיות של 25-30 מיליון דולר לקורנית. להערכתו, קמעונאים נוספים יצטרפו לאמזון בהמשך.

"עם הזדמנות שוק גדולה וצומחת, אנחנו מאמינים שקורנית נמצאת בעמדה טובה להמשך צמיחה בהכנסות עם מינוף תפעולי משופר, דבר שממצב את החברה בעמדה ייחודית לעומת חברות אחרות בגודלה", כתב פאלם. להערכתו, לאחר שמכפיל ה-EBITDA ב-2016 נפגע בשל עלויות המו"פ, השיווק והמכירות והגיע ל-12.3% בלבד, הוא צפוי לצמוח ולהגיע ליעד החברה, 20% מההכנסות. על בסיס מכפיל זה ל-2019, הוא גוזר מחיר יעד של 26 דולר, שכאמור מהווה פרמיה של 25.3% על מחיר השוק.