נעילה שלילית בבורסה בת"א; מודיעין עלתה ב-3% נוספים

השותפות דיווחה אתמול על  הימצאות סימני נפט בפרויקט בו היא שותפה בקליפורניה ■ מגמה מעורבת בבורסות אירופה ובוול סטריט ■ הכלכלה הסינית צמחה ברבעון השני מעל המצופה

הבורסה בת"א, בורסת ת"א / צילום: תמר מצפי
הבורסה בת"א, בורסת ת"א / צילום: תמר מצפי

ירידות שערים נרשמו היום (ב') בבורסת תל אביב , על רקע מגמה מעורבת בבורסות אירופה ובוול סטריט.

 

בשווקים ממשיכים לנסות ולהעריך לאן מועדות פניו של הפדרל ריזרב, ונראה כי האפשרות להעלאת ריבית נוספת בארה"ב עוד השנה חזרה לשולחן. בשבוע שעבר ציינה יו"רית הפד ג'נט ילן בעדות בפני הקונגרס כי הכלכלה האמריקאית חזקה דיו על מנת לספוג העלאות ריבית נוספות.

בינתיים, הכלכלה השנייה בגודלה בעולם - הכלכלה הסינית - ממשיכה להפגין עוצמה. היום דווח כי התמ"ג הסיני צמח ברבעון השני של השנה ב-6.9% בחישוב שנתי, טוב מהציפיות המוקדמות.

בינתיים, אצלנו, אתמול דיווחה הלמ"ס כי התמ"ג גדל ברבעון הראשון של השנה ב-1.4%, ירידה חדה לעומת נתוני הצמיחה ברבעונים הקודמים שעמדו על 4.7% ברבעון האחרון של 2016 ו-4.1% ברבעון השלישי.

ואולם הנתון הושפע מאד מהצניחה ביבוא הרכב לישראל. על-פי הלמ"ס, בנטרול השפעת יבוא הרכב, צמח המשק ברבעון הראשון של השנה בקצב שנתי של כ-3.3%.

טבע  הוסיפה לרכז עניין על רקע תנודתיות עזה במחיר המניה בימים האחרונים על רקע ספקולציות בשוק לגבי האפשרות כי מנכ"ל חברת התרופות אסטרה-זנקה יגיע לתפקיד מנכ"ל החברה.

מודיעין  זינקה אתמול לאחר שדיווחה על הימצאות סימני נפט בפרויקט בו היא שותפה בקליפורניה.

[לפורטל הפיננסי][לאתר המעו"ף][לאתר האג"ח]