נעילה חיובית בוול סטריט; מניית IBM ירדה ב-4.3%

נעילה חיובית בבורסות אירופה ואסיה ■ נתוני מאקרו טובים מהצפוי בענף הבנייה בארה"ב ■ IBM רשמה ירידות על רקע נתוני מכירות מאכזבים ■ קוואלקום ואמריקן אקספרס ידווחו לאחר הנעילה

 בוול סטריט/ צילום: רויטרס
בוול סטריט/ צילום: רויטרס

המסחר בוול סטריט ננעל היום (ד') בעליות שערים. בבורסות אירופה ואסיה ננעל המסחר במגמה חיובית.

 

בארה"ב סוערות הרוחות לאחר שנשיא ארה"ב דונלד טראמפ, לא הצליח להחליף את האובמה קייר בתוכנית בריאות משלו מה שמשדר לשווקים כי הנשיא יתקשה להעביר את התוכנית הכלכלית השאפתנית שלו.

אמש הייתה זו נטפליקס  שמשכה את הנאסד"ק לשיאים חדשים וזאת לאחר שדיווחה מוקדם יותר על תוצאות טובות. המניה עלתה אמש בכ-14% וסגרה ברמה של 183.6 דולר למניה, הרמה הגבוהה ביותר בכל הזמנים.

בגזרת המאקרו, פורסמו היום מספר היתרי הבניה החדשים, שעמדו על 1.25 מיליון, מעט גבוה מהתחזיות לנתון של 1.2 מיליון. התחלות הבנייה עמדו על כ-1.22 מיליון, לעומת הצפי ל-1.16 מיליון.

לפני תחילת המסחר דיווח מורגן סטנלי  על תוצאות הרבעון שלו שהיו טובות מהתחזיות המוקדמות. הכנסות הבנק הסתכמו ברבעון השני של השנה ב-9.5 מיליארד דולר והרווח הנקי עלה ל-87 סנט למניה, זאת בהשוואה להכנסות של 8.9 מיליארד דולר ורווחים של 75 סנט למניה ברבעון המקביל אשתקד.

אמריקן אקספרס  תדווח לאחר סיום המסחר וההערכות הן שהחברה תציג רווח של 1.44 דולר למניה.

טבע  המשיכה להתאושש מגל השמועות שהציף את הרשת בשבוע שעבר אודות זהות המנכ"ל החדש.

ענקית השבבים קוואלקום  תדווח על תוצאותיה הרבעוניות לאחר נעילת המסחר. החברה צפויה לרשום רווח של 67 סנט למניה, לעומת רווח של 1.03 דולר ברבעון המקביל. גם טי-מובייל  ו-קינדר מורגן  ידווחו לאחר הנעילה.

מניות הסייבר ריכזו עניין לאחר שבסוף השבוע ירדה סייברארק  בשיעורים חדים. המניה המשמעותית בתחום היא צ'ק פוינט  והמעניינת פאלו אלטו נטוורקס .

מגל  מערכות ריכזה עניין לאחר שהחברה דיווחה על הזמנות חדשות שקיבלה לפתרונות מתוצרתה המיועדות להגנת נמלים בהיקף כספי של 9.8 מיליון דולר.

מניית IBM   נסחרה בירידות לאחר הדוחות הרבעוניים, למרות שהכתה את תחזיות הרווח - החברה רשמה רווח למניה של 2.97 דולר, לעומת הצפי לרווח של 2.73 דולר.