סאני תספק לעובדי המדינה סמארטפוני סמסונג גלקסי S8 ו-S8+

זכתה במכרז החשכ"ל ותהיה הספק הבלעדי למכשירי הסלולר למשרדי הממשלה ועובדיהם

חברת סאני זכתה במכרז החשכ"ל ותספק ב-12 החודשים הקרובים מכשירי סלולר מתוצרת סמסונג   למשרדי הממשלה ועובדיהם. מדובר במכרז ענק הכולל עשרות אלפי מכשירים ועם פוטנציאל הכנסות של עשרות מיליוני שקלים לפי הערכת החברה. המכשירים שיסופקו לעובדי המדינה הם מכשירי הדגל של סמסונג - הגלקסי S8 והגלקסי S8 פלוס, שהושקו בישראל רק במאי האחרון. 

סאני תהיה הספק היחיד והבלעדי של מכשירי סלולר עבור עובדי משרדי הממשלה, ולחשכ"ל קיימת אופציה להאריך את תקופת ההתקשרות ל-12 חודשים נוספים. מדובר בזכייה השנייה ברציפות של סאני - ב-12 החודשים האחרונים היא סיפקה לעובדי המדינה מכשירי סמסונג מהדגמים S7, 7E, J7 ו-A5.

אספקת הסמארטפונים תחל מיידית והיקף ההזמנות בפועל נתון לשיקול דעתם של עובדי משרדי הממשלה השונים ובהתאם לצרכיהם. 

על פי ניסיון העבר, סאני מעריכה כי הזכייה במכרז החשכ"ל תאפשר לה להציע את המכשירים גם למשפחות העובדים.

לדברי משה פרי, מנכ"ל סאני תקשורת סלולרית, "בכוונתנו להתמיד באסטרטגיה ולפעול ללא לאות להשקת מגוון רחב של מכשירים סלולריים וטאבלטים ומוצרים חדשים נוספים דוגמת שעונים חכמים ומכשירי מציאות מדומה מתוצרת סמסונג. אנו צופים כי ב-2017 נמשיך להגדיל את המכירות ולהבטיח את צמיחתה המהירה של החברה לשנים קדימה".

הגלקסי S8 וה-S8+ נמכרים בשוק כיום לצרכן הפרטי ב-3,200 ו-3,600 שקל בהתאמה. ניתן להעריך בסבירות גבוהה ביותר שעובדי הממשלה ישלמו הרבה פחות עבור המכשירים.