פרויקט הסיבים האופטיים של פרטנר; מהירות גלישה של 1 ג'יגה

החברה פרסה סיבים במאות בניינים ברחבי הארץ, והיא מוכרת חבילות גלישה של עד 1 ג'יגה ב-99 שקל לחודש

השקת פרויקט הסיבים האופטיים של פרטנר / צילום: גד פרץ
השקת פרויקט הסיבים האופטיים של פרטנר / צילום: גד פרץ

חברת פרטנר חשפה היום (ד') את פרויקט הסיבים האופטיים שלה בקריית אונו, בהשתתפות שר התקשורת איוב קרא. האירוע נערך בבניין מגורים ששימש פעם כמרכזיית בזק והיום משמש למגורי סטודנטים.

באירוע הדגימה פרטנר מהירויות גלישה של עד 1 ג'יגה בשנייה. החברה פרסה סיבים במאות בניינים ברחבי הארץ, והיא מוכרת חבילות גלישה של עד 1 ג'יגה ב-99 שקל לחודש.

פרטנר מיתגה את הפעילות תחת השם Partner Fiber, והיא תציע חבילות משולבות של אינטרנט על גבי הסיבים שלה בקצבים של עד 1 ג'יגה עם טלוויזיה. הפריסה כעת היא בשורה של ערים ברחבי הארץ, אך יש לציין שלא מדובר בפריסות שמכסות את כל העיר אלא רק שכונות ספציפיות. פרטנר בעניין זה תלויה גם בקצב האישורים שהיא מקבלת מהרשויות המקומיות ומההיענות של בזק לבקשות שלה לנגישות לתעלות התקשורת שלה שדרכן היא מניחה את הסיבים.

הסיבים של פרטנר עוברים בצירים מרכזיים, לאורך ולרוחב המדינה, עם נוכחות במרכזים הכלכליים הבולטים ופריסה בעשרות שכונות ביישובים רבים ברחבי הארץ, בהם: אור יהודה, ירושלים, כפר סבא, תל אביב, ראשון לציון, באר שבע, הוד השרון, פתח תקווה, רמת גן וראש העין. עד סוף שנה, תתחיל פריסה של הרשת ביישובים נוספים, בהם: גבעתיים, באר יעקב, גבעת שמואל, גני תקווה, הרצליה, חדרה, חולון, יבנה, נתניה ורמת השרון.

לרגל השקת Partner Fiber, החברה מציעה למצטרפים בשלב זה לשירות, מחיר מיוחד למשך שנה: גלישה במהירות של עד 1,000 מגה ב-100 שקלים לחודש (ספק+ תשתית סיבים). לאחר שנה, יוכלו להמשיך בחבילה זו במחיר המלא של 210 שקל לחודש, או לבחור בחבילות אחרות, החל מ-99 שקל לחודש לספק + תשתית סיבים.

איציק בנבנישתי מנכ"ל פרטנר אמר שהמחירים הם נכונים לעכשיו ורמז שעוד יהיו שינויים בתמחור בתום השנה הראשונה לשירות.

שר התקשורת איוב קרא, אמר באירוע כי הוא יתגייס לסייע לכל חברה שתרצה להשקיע בתשתיות בישראל, מתוך הכרה בחשיבות ההשקעה בתחום התשתיות כמנוע צמיחה כלכלי למשק.

אדם צ׳זנוף, יו"ר קבוצת פרטנר, מסר כי "האצת פריסת הסיבים שלנו ברחבי ישראל היא צעד משמעותי מאוד במסגרת הפיכתנו לקבוצת התקשורת המתקדמת בישראל. לרשת הסלולר המהירה ביותר ולשירות הטלוויזיה החדשני ביותר, אנחנו מוסיפים היום את תשתית האינטרנט האיכותית בעולם. זאת בשורה נוספת של חדשנות שאנחנו מביאים לשוק התקשורת בישראל, ובכך אנו מעניקים ללקוחות פרטנר את מכלול השירותים האטרקטיבי בשוק הישראלי".

לדברי המנכ"ל בנבנישתי, פרטנר פרסה בתוך חצי שנה סיבים אופטיים שמגיעים ל-30 אלף בתי אב בישראל ועד סוף השנה היא תכפיל את המספר. לדבריו, "תשתית הסיבים האופטיים של פרטנר תאפשר לנו כקבוצת תקשורת כוללת, להציע שירותי אינטרנט מהירים יותר בישראל ולהעביר באמצעותה גם שירותים מתקדמים נוספים, כמו שירותי טלוויזיה באיכות גבוהה במיוחד, כמקובל בעולם".