כנס הג'רני 2017 יתקיים ב-25 באוקטובר בת"א

הכנס, שמתקיים בשיתוף פירמת הייעוץ וראיית החשבון EY ו"גלובס", יעסוק בישראל כאומת סייבר, פינטק ואינשורטק, פודטק, אינטליגנציה מלאכותית, אוטומוטיב, הדור הבא של השיווק ועוד ■ ישתתפו בו בכירי התעשייה, סטארט-אפיסטים, חברות היי-טק בינלאומיות מובילות, קרנות הון-סיכון, משקיעים מהארץ ומחו"ל

טכנולוגיית הבינה המלאכותית משפיעה על חיינו כבר זמן רב אולם נדמה כי ההבחנה שבין האדם למכונה הולכת ומטשטשת. הטכנולוגיה הזמינה כיום מתחדשת כל הזמן וחוצה את כל גבולות הדמיון. היא מאפשרת לנו להשיג דברים שמעולם לא חלמנו עליהם בעבר, לענות על שאלות שלא חשבנו שיש להן מענה, ולקצר תהליכים בניגוד למצופה. השפעתה מגיעה גם למקומות העבודה ולדרך בה אנחנו מדמיינים, חולמים ומעצבים את העתיד שלנו.

הטשטוש בין בני האדם למכונות מעלה שאלות אתיות רבות. במשך שנים למדנו להבחין בין טוב ורע, בין נכון ללא נכון. המצפון הוא זה שמבדיל את האדם מהמכונה. דווקא בזמנים אלה, מוטלת על כולנו האחריות לעשות סדר ולסמן מחדש את הגבולות, כדבריו של נשיא המדינה התשיעי של ישראל, שמעון פרס ז"ל: "טכנולוגיה ללא מוסר היא רשע, ומוסר ללא טכנולוגיה הוא עוני".

גם השנה, תתכנס תעשיית ההיי-טק הישראלית והגלובלית תחת קורת גג אחת במסגרת כנס
ה-JOURNEY, הכנס השנתי המרכזי בישראל המיועד לתעשייה, אשר מציין השנה את שנתו ה-21. הכנס, המשותף לפירמת הייעוץ וראיית החשבון EY ולעיתון גלובס, יעסוק בנושאים רבים ומגוונים, בהם: ישראל כאומת סייבר, פינטק ואינשורטק, פודטק, אינטליגנציה מלאכותית, אוטומוטיב, הדור הבא של השיווק ועוד. בכנס משתתפים מדי שנה למעלה מ-2,000 איש, ביניהם: בכירי התעשייה, סטארט-אפיסטים, חברות היי-טק בינלאומיות מובילות, קרנות הון-סיכון, משקיעים מהארץ ומחו"ל ורבים אחרים.

THE PITCH

במסגרת מושב הפתיחה של הכנס, יתקיים בפעם השישית ברציפות גמר תחרות הסטארט-אפים THE PITCH. לגמר התחרות יגיעו 7 חברות, מתוכן תיבחר החברה המנצחת על-ידי הקהל ועל-ידי צוות של ארבעה שופטים המורכב מבכירי התעשייה: רמי ברכה, שותף מנהל בקרן פיטנגו; מירב ווינריב, מנהלת, קוואלקום ונצ'רס בישראל; ווילי טחדה, מוביל את תחום הפיתוח, יבמ העולמית וברק פרידור, מנהל, סבן ונצ'רס.

בחמש שנות קיומה, הצליחה התחרות לייצר לא מעט סיפורי הצלחה: 6 חברות נרכשו ו-38 החברות שהגיעו לחצי הגמר גייסו למעלה מ-200 מיליון דולר.

כנס ה-JOURNEY של פירמת הייעוץ EY ושל עיתון גלובס יתקיים ב-25 באוקטובר 2017 במלון הילטון תל-אביב. לפרטים והרשמה: www.journey-israel.com