קרין אייבשיץ-סגל תנהל מרכזי הפיתוח של אינטל בישראל

תנהל את 7,000 עובדי מרכזי הפיתוח של החברה בישראל ■ במקביל, תשמור על תפקידה הקודם כסמנכ"לית אינטל העולמית בקבוצת הנדסת אימות הייצור

קרין אייבשיץ-סגל / צילום: שלמה שהם
קרין אייבשיץ-סגל / צילום: שלמה שהם

 

אינטל הודיעה היום (א') כי קרין אייבשיץ-סגל מונתה לתפקיד מנהלת מרכזי הפיתוח של החברה בישראל. אייבשיץ-סגל תהיה אחראית על פיתוח אסטרטגיה והכנת מרכזי הפיתוח, המעסיקים 7,000 עובדים בארבעה קמפוסים בישראל. אייבשיץ-סגל החליפה את רן סנדרוביץ, שקודם למטה העולמי של אינטל בארה"ב.

מנכ"ל מרכזי הפיתוח של אינטל ישראל הוא אחד משלושת התפקידים הבכירים ביותר בהנהלת אינטל ישראל, לצד מנכ"ל החברה ומנכ"ל מפעלי הייצור. מרכזי הפיתוח אחראים לפיתוחם של כמה מהמוצרים המשמעותיים ביותר של אינטל העולמית, ובראשם מעבדי דור העתיד.

אייבשיץ-סגל מילאה תפקידי ניהול רבים מאז שהצטרפה לאינטל כמפתחת תוכנה ב-2001. בתפקידה הנוכחי היא משמשת סמנכ"לית אינטל העולמית בקבוצת הנדסת אימות הייצור (Manufacturing Validation Engineering) המפתחת פתרונות משולבי חומרה ותוכנה לביצוע בדיקות בחברה. היא תמשיך בתפקידה זה לצד תפקידה החדש.

יניב גרטי, מנכ"ל אינטל ישראל, אמר היום: "אינטל ממשיכה במימוש החזון האסטרטגי שלה כחברת Data, ולמרכזי הפיתוח של אינטל ישראל תפקיד חשוב בחזון זה. לתפקיד מנהל מרכזי הפיתוח יש חשיבות גדולה בכדי לגרום לזה לקרות, ואני שמח על בחירתנו בקרין, שיכולה להמשיך ולהוביל את מרכזי הפיתוח לשלב הבא. לצד איחולי ההצלחה לקרין אני רוצה להודות לרן על שירותו ותרומתו המשמעותית להצלחתה של אינטל ישראל, באמצעות גיבוש אסטרטגיה והפיכתה לפעולה, ולאחל לו הצלחה בתפקידו החדש".