סטארט-אפ ישראלי שמתקן סמארטפון תוך שעה גייס 25 מ' ד'

התלות הדרמטית של משתמשים רבים בטלפון החכם שלהם הפכה במקרים רבים להתמכרות ■ אנשים שהטלפון שלהם מתקלקל מרגישים אבודים כאשר נשללת מהם הגישה לאפליקציות ניווט, מסרים מיידים ועוד

כמה פעולות אנחנו מבצעים בכל יום בסמארטפון? חברת dscout אשר מציעה שירותים שונים למפתחי אפליקציות ערכה בשנת 2016 מחקר והגיע למסקנה שמדובר ב-2,617 פעולות ביממה. מדובר במגע, הקלדה, החלקה והקלקה. מי שמוגדרים כמשתמשים כבדים ביצעו בכל יום יותר מ-5,400 פעולות.

התלות הדרמטית של משתמשים רבים בטלפון החכם שלהם הפכה במקרים רבים להתמכרות. אנשים שהטלפון שלהם מתקלקל מרגישים אבודים כאשר נשללת מהם הגישה לאפליקציות ניווט, מסרים מיידים ועוד. הסטארט-אפ הישראלי Puls הוקם כדי לענות על הצורך הזה. החברה מבטיחה לתקן באופן מיידי - עד 60 דקות באזורי הכיסוי - מכשירים דיגיטליים, לרבות טלפונים ניידים וטאבלטים. עלות התיקון היא 69 עד 200 דולר, בהתאם לסוג המכשיר, התקלה וכן הלאה.

חברת Puls (אשר נקראה בעבר CellSavers) הודיעה היום (ג') על השלמת סבב גיוס גדול בהיקף של 25 מיליון דולר. מי שהובילה את הסבב היא קרן Red Dot Capital Partners אשר שייכת לקרן הצמיחה Temasek שנמצאת בבעלות ממשלת סינגפור. בסבב השתתפו גם המשקיע האסטרטגי סמסונג נקסט, זרוע ההון סיכון של תאגיד סמסונג. רשימת המשקיעים בסבב כוללת את מאבריק ונצ'רס (Maverick), קראוס קפיטל (Kreos) וגם את הקרנות סקויה קפיטל וכרמל ונצ'רס שכבר השקיעו בחברה בעבר.

Puls הוקמה בשנת 2015 על ידי אייל רונן (המנכ"ל) ואיתי הירש וגייסה מאז הקמתה, כולל הסבב הנוכחי, סכום של 43 מיליון דולר. למרות שמרכז הפיתוח של Puls ממוקם בישראל החברה מציעה את שירותיה רק בארה"ב. החברה מספרת כי בשנה האחרונה זינק מספר הטכנאים שהיא מעסיקה מ-500 ליותר מ-1,000 ובנוסף מספר השווקים (בתוך ארה"ב) שבהם היא פעילה צמח מ-18 ל-40. הכסף ישמש את Puls כדי להרחיב את הנציגות שלה בישראל ולהגדיל את מספר העובדים במרכז הפיתוח בתל אביב מ-20 ל-35. החברה מתכננת להרחיב את היצע השירותים שלה ולתקן מכשירים נוספים. בהמשך הדרך עשויה החברה להציע את שירותיה במדינות נוספות.

 

אייל רונן, מנכ"ל Puls ואחד ממייסדי החברה אמר היום כי "מכשיר דיגיטלי שמפסיק לעבוד או שזקוק לתמיכה הוא חוויה מתסכלת מאוד עבור הצרכן. Puls עומדת לרשות הלקוחות בכל זמן בכדי להחזיר באופן מיידי כל לקוח לפעילות דיגיטלית רציפה, סדירה ומלאה".

לדברי רונן, "פיצחנו את הקוד שמאפשר שירות באותו היום המשתלב ברצף סדר יומו של הלקוח, מתגמל את הטכנאי ומאפשר לנו להיות יעילים כחברה עסקית. אנחנו שמחים במיוחד לחשוף את המיתוג החדש המציג התרחבות מעבר לתיקון טלפונים ניידים, תחום שבמסגרתו כבר שירתנו מעל ל-100,000 לקוחות. Puls הוא מותג שניתן יהיה לסמוך עליו בכל העליות והמורדות של החיים הדיגיטליים".

יניב שטרן, שותף מנהל בקרן Red Dot Capital Partners, הוסיף כי "התלות הגוברת של צרכנים בטלפונים ניידים ובמגוון מוצרי בית חכם יוצרת ביקוש לשירותי התקנה ותיקון אמינים וזמינים. Puls מציעה ללקוחות ברחבי ארה"ב שירות נוח, מקצועי ואמין, שמגיע ללקוח בכל מקום שבו יידרש ובתוך זמן קצר ממועד ההזמנה. אנו רואים ביקוש גדול לשירות של Puls. אנחנו שמחים לתמוך ב-Puls אשר נכנסת לשלב צמיחה מואץ".

Puls

שנת הקמה: 2015

תחום פעילות: תיקונים מהירים של מכשירים אלקטרוניים

מייסדים: אייל רונן (המנכ"ל) ואיתי הירש

מספר עובדים: 75 בעולם, מהם 20 בתל אביב (בנוסף החברה מעסיקה יותר מ-1,000 טכנאים בארה"ב)

גיוסי הון: 43 מיליון דולר

משקיעים: Red Dot Capital, סמסונג ואחרים