ישראמקו מחזירה למדינה את הזכויות ברישיונות "דניאל"

על פי דיווח לבורסה, הומלץ לשותפות ברישיונות להחזיר אותם, בין היתר על בסיס הערכות בדבר רמת הסיכון הגיאולוגית של הפרוספקטים שזוהו בשטח הרישיונות והקשיים הצפויים במסחור הגז אם וככל שיתגלה בשטח הרישיונות

ישראמקו  מדווחת הבוקר (א') לבורסה כי מפעילת הרישיונות 391 ו-392 ("דניאל מזרח" ו"דניאל מערב") המליצה לשותפים, בהם ישראמקו ומודיעין, להחזיר את כלל הזכויות ברישיונות לידי המדינה.

על פי הדיווח, המלצת המפעילה התבססה, בין היתר, על הערכות בדבר רמת הסיכון הגיאולוגית של הפרוספקטים שזוהו בשטח הרישיונות והקשיים הצפויים במסחור הגז אם וככל שיתגלה בשטח הרישיונות, חוסר היענות של משקיעים חדשים להצטרף לרישיונות והעובדה כי לא ניתן להאריך את תוכנית העבודה ברישיונות מעבר לחודש אפריל 2018 (מועד פקיעת הרישיונות).

עוד מצוין כי בהתחשב בשיעור הזכויות הגבוה של ישראמקו ברישיונות, פעל השותף הכללי במשך תקופה ארוכה לצירוף שותפים נוספים לרישיונות, ברם אף אחד מהגופים הרבים אליהם פנה לא הביע נכונות להצטרף לרישיונות.

לאור האמור לעיל, החליט דירקטוריון השותף הכללי בשותפות על החזרת כלל זכויות ההשתתפות של השותפות ברישיונות לידי המדינה והורה להנהלת השותף הכללי לפעול בהתאם.