מנכ"ל אינטל העולמית הגיע הערב לביקור בזק בישראל

בריאן קרזנציץ' הגיע לישראל לביקור בן יומיים ■ בתוכנית: פגישה עם עובדי מובילאיי, ביקור במפעל הייצור בקרית גת ובמרכז הפיתוח בחיפה.

בריאן קרזניץ', משמאל, ואמנון שעשוע, במרכז, בכנס CES / צילום: בלומברג
בריאן קרזניץ', משמאל, ואמנון שעשוע, במרכז, בכנס CES / צילום: בלומברג

כשברקע השלמת עסקת מובילאיי, הקמת היחידה העסקית של אינטל לקידום תכנית הפיתוח של רכב אוטונומי וההשקה הצפויה למחר של דור המעבדים החדש של ענקית השבבים האמריקאית- הגיע הערב (א') מנכ"ל אינטל העולמית, בריאן קרזניץ' לביקור בזק בישראל.

הביקור החל הערב, במפגש שקיים קרזניץ' עם עובדים במובילאי שבירושלים, שנרכשה בידי אינטל. לאחר רכישת מובילאי ב 15.3 מיליארד דולר - היא חברה בת של הענקית מארה"ב ובראש היחידה שמובילה כעת את תכנית הפיתוח של הרכב האוטונומי שלה עומד אמנון שעשוע.

מחר (ב') קרזניץ' עתיד לבקר גם במפעל היצור של אינטל בקריית גת, שנמצא בעיצומו של תהליך שדרוג שיהפוך אותו לאתר היצור המתקדם ביותר בעולם של החברה.

קרזניץ' צפוי לבקר גם במרכז הפיתוח של החברה בחיפה, שבו פותחו המעבדים החדשים מהדור השמיני של אינטל. מדובר במעבדים המתקדמים ביותר של אינטל (המכונים "קופי לייק"), המיועדים למחשבים ניידים ועתידים לשפר משמעותית את ביצועיהם לעומת הביצועים של מעבדים מדורות קודמים יותר. יוזכר, כי בשבוע שעבר מונתה קרין אייבשיץ-סגל כמנהלת מרכזי הפיתוח החדשה של החברה.

בתום ביקורו בחיפה, יסיים קרזניץ' את ביקורו בישראל. הביקור האחרון שעשה קרזניץ' בישראל היה לפני כשלוש שנים.