המסחר בוול סטריט ננעל בירידות קלות; טבע איבדה 0.8%

ברקע: נעילה מעורבת באירופה ובאסיה ■ דוחות רבעוניים: טיפאני ואברקרומבי אנד פיץ' (לפני הפתיחה), ברודקום, אוטודסק ומארוול (לאחר הנעילה) ■ קרדיט סוויס הוריד המלצה למניית טבע

סוחרים בוול סטריט/ צילום: רויטרס
סוחרים בוול סטריט/ צילום: רויטרס

המסחר בוול סטריט ננעל היום (ה') בירידות שערים קלות, לאחר נעילה מעורבת באירופה ובשוקי אסיה. לאורך היום התנהל המסחר ביציבות יחסית כשהמשקיעים ממתינים לפתיחת הוועידה השנתית של הפדרל ריזרב בג'קסון הול, בראשות נגידת הבנק, ג'נט ילן. בכינוס ינאם גם נשיא הבנק האירופי, מריו דראגי, שצפוי להכריז על המדיניות המוניטרית המתוכננת ביבשת לשנה הקרובה.

 

בגזרת המאקרו, הנתון השבועי של תביעות האבטלה בארה"ב היה טוב מהצפוי ועמד על 234 אלף תביעות חדשות, נמוך מציפיות האנליסטים שעמדו על 237 אלף תביעות חדשות.

לאחר שעלו אתמול, הן הזהב והן הנפט חווים היום ירידות שערים. החוזים העתידיים על הזהב מושפעים מההתחזקות בשער הדולר, אשר שוחקת את כדאיות האחזקה בהם. הנפט  יורד בעקבות דיווחים כי בתי הזיקוק במפרץ מקסיקו הושבתו בעקבות החשש כי הסופה הטרופית "הארווי" אשר בדרכה לאזור, עלולה להפוך להוריקן. השבתה זו תשפיע לשלילה על הביקושים לנפט.

יום עמוס צפוי בגזרת הדוחות: דולר טרי , טיפאני , סטייפלס , ו-אברקרומבי אנד פיץ' (סימול: ANF) דיווחו לפני פתיחת המסחר. ברודקום, VMware (סימול: VMW), אוטודסק  ו-מארוול  ידווחו לאחר הנעילה.

הטלטלות בטבע  לא מפסיקות לרגע ואתמול לאחר שהמניה ירדה לשפל חדש של פחות מ-16.5 דולר, הוריד קרדיט סוויס את המלצתו למניה לביצועי חסר תוך שהוא נוקב במחיר יעד של 13 דולר, זאת לעומת מחיר היעד הקודם שעמד על 25 דולר. (לסיפור המלא)

גוגל  ו-וולמארט  חוברות לטובת שותפות שתאפשר להשתמש בממשק של גוגל לטובת ביצוע רכישות קוליות אצל ענקית הקמעונות. בכך מבקשות השתיים לקרוא תיגר על שליטתה של אמזון  בפלטפורמה הבאה של המסחר המקוון. (לסיפור המלא)