כל יום והכוכב שלו: כך תשלטו בלוח הזמנים שלכם

האפליקציה Day Stars מתבססת על עיקרון פשוט של תזכורות לאירועים, אך מאפשרת לתעדף את האירועים החשובים ולהזמין דרכה מראש מתנות או בלונים

לוח שנה / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
לוח שנה / צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

"עומר, אתה חייב להוריד את זה, זה גאוני!", כתבה לי ליאן בשש בבוקר אחרי שנחתה בסן פרנסיסקו בתום טיול של שבועיים מחוץ לאזור, בצירוף לינק להורדת אפליקציה. להפתעתי, הלינק ששלחה לא היה לאפליקציה מעוצבת באופן מדהים או בעלת אופי יוצא דופן - אלא אפליקציית תזכורות. Day Stars אינה טוענת לכתר האפליקציה החדשנית ביותר בעולם ולא מנסה להמציא מחדש את עולמות התחבורה או התיירות - אלא לשכלל לכדי פשטות מקסימלית את המשימה המטרידה של תזכורות לאירועים חשובים וטיפול בהם.

"אני לא לגמרי מבין", אמרתי לליאן. "יש כבר תזכורות לימי הולדת בפייסבוק - למה אני צריך עכשיו אפליקציה נפרדת לזה?". ההסבר לא איחר להגיע. בזמן שהפייסבוק אכן מתריע על ימי הולדת, הוא לא מאפשר לבדל באופן נוח את האנשים החשובים באמת - וגם לא לטפל בתזכורות ולנקוט צעדים מעשיים בתגובה. דיי סטארס, לעומת זאת, מציעה למשתמש לבחור את המשתמשים החשובים ביותר בחייו - הכוכבים - ובאופן אוטומטי להתחבר איתם כך ששני הצדדים יראו את התאריכים החשובים זה של זה.

לא רק ימי הולדת נכללים פה, אלא גם ימי נישואים, תאריכי מפתח כמו וולנטיינס דיי, מועדי סיום של בתי ספר וחופשות בעבודה. האפליקציה גם מתחברת אוטומטית לפייסבוק ומעדכנת תאריכים משם, כך שאפשר להתחיל עם הרבה תאריכים עדכניים.

אבל, כמו שליאן טרחה להסביר לגרסה החצי-ערה שלי בשבע בבוקר, האימפקט האמיתי של האפליקציה הוא ביכולת לתרגם את התזכורת לפעולה. "לכתוב הודעה של מזל טוב בפייסבוק זה לגמרי מובן מאליו - כולם עושים את זה. זה לא מיוחד. זה רעש לבן", ליאן הסבירה. "האפליקציה הזאת מאפשרת לך מיידית להזמין מתנה דרך אמזון או לשריין משלוח של בלונים או פרחים". היא גם מציעה תצוגה גרפית ותזכורות שניתנות לשינוי כדי לוודא שלא יהיה אירוע שיישאר לא מטופל.

האפליקציה גם מאפשרת לכל משתמש לכלול בפרופיל שלה או שלו תאריכים חשובים עבורם שחבריהם יקבלו עדכונים עליהם, וגם ליצור "ספירה לאחור" לאירועים חשובים בין חברים שחולקים את האפליקציה.

כמצופה מאפליקציה עם שימוש כה בסיסי - ההורדה שלה היא בחינם לחלוטין. היזמים מקווים לעשות את הונם (הקטן, במקרה הזה) מדמי השילוח לאתרים של חברות שיספקו את הפרחים, הבלונים ושאר המתנות.

כל יום והכוכב שלו
 כל יום והכוכב שלו