הוט מובייל חזרה להוביל את השוק עם 7,233 מתניידים חדשים

גולן טלקום חזרה לאבד לקוחות, לאחר שבחודש שעבר הצליחה לצמצם משמעותית את הנטישה שלה

הוט מובייל חזרה להוביל את שוק הניודים בסלולר בחודש אוגוסט, ובגדול. החברה ניידה אליה 7,233 מנויים נטו (מצטרפים חדשים מינוס נוטשים), לאחר שבחודש שעבר רשמה מעידה קלה ולא הובילה את השוק.

המעניין החודש הוא הנסיגה של גולן טלקום, שחזרה לחיים בחודש שעבר וכמעט עברה לגיוס חיובי, ואילו באוגוסט היא עוברת לגיוס שלילי של 6,628 מנויים.

נזכיר כי הוט מובייל חזרה להוביל את השוק לאחר שיצאה במבצע שבו פירקה את חבילות הגלישה שלה מחדש ופישטה אותן, כך שמצד אחד העלתה מחירים לחבילות ללא גלישה, ומצד שני הציעה חבילות ביניים. חבילת הגלישה ללא הגבלה ב-69 שקל היא עדיין החבילה הכי נמכרת בהוט מובייל.

באופן חריג מובילות את טבלת הניודים החודש (אחרי הוט מובייל) המפעילות הווירטואליות 019 סלולר ורמי לוי סלולר, שממשיכות למקד את מאמצי הגיוס שלהן בנישות ומצליחות לצמוח, בעוד כל החברות הוותיקות ממשיכות להינטש.

סלקום באופן רשמי כמעט ולא איבדה מנויים, אך הדבר קשור בניודים פנימיים שמבצעת החברה, כפי שביצעה בחודש שעבר כשהפכה את מנויי הום סלולר (מפעיל וירטואלי שרכשה) למנויים שלה. 

סלקום ופלאפון מגייסות יותר מנויים מאשר פרטנר בדרך-כלל, וגם החודש הדבר בא לידי ביטוי. פלאפון משווקת באופן אגרסיבי דרך משווקים חבילות סלולר, והיא רושמת גיוס חיובי גבוה של 58 אלף, לעומת 56 אלף בסלקום ו-46 אלף מנויים בפרטנר. המדיניות הזו מחפה על הנטישה הגבוהה שיש לה יותר משתי מתחרותיה הוותיקות, כך שבסוף בשורה התחתונה היא ננטשת פחות אך משלמת על זה מחיר גבוה.

פרטנר איבדה החודש 5,188 מנויים נטו, אך היא גם ננטשה פחות ממתחרותיה הוותיקות, שאיבדו 56,925 בסלקום ו-59,960 בפלאפון. בשורה התחתונה, 51,394 מנויים עזבו את פרטנר, שזה כולל את מנויי 012 מובייל שרשומים כמנויי פרטנר.

טבלת ניודים
 טבלת ניודים