העציצים כל הזמן מתים לכם? פטנט חדש פותר את הבעיה

הכירו את ה"הלופלנט" (Helloplant) - פטנט חכם שהושק לאחרונה, אשר מסייע ל"רוצחי עציצים סדרתיים" ולאנשים שלא בדיוק ניחנו ב"אצבעות ירוקות" ■ מדובר בחיישן חדשני המודד את טמפרטורת הסביבה והאדמה של הצמח בזמן אמת ושולח התראות למכשיר הסמארטפון בהתאם למצב

תמיד רציתם לתקשר עם העציץ שלכם? לדעת באמת איך הוא מרגיש? ובכן, לאחרונה קבוצת מפתחים אוסטרית השיקה קמפיין קיקסטארטר המציע חיישן חכם שיאפשר לכם לעשות את זה. ה"ההלופלנט" (Helloplant) מודד את טמפרטורת הסביבה והאדמה אונליין ושולח למכשיר הסמארטפון התראה בהתאם למצב.

ההלופלנט מסייע לאנשים שלא בדיוק ניחנו ב'אצבעות ירוקות', לרוצחי עציצים סידרתיים ולאלו המסוגלים לטפח קקטוסים בלבד, אך לא רק להם, הוא מיועד גם למקצוענים המעוניינים להפיק את המיטב מהצמחייה שלהם.

ההלופלאנט חסין מים כמובן וניתן להשתמש בו בפנים ובחוץ. כל מה שעליכם לעשות הוא לשתול את המכשיר בתוך האדמה, להוריד את האפליקציה הייעודית לסמארטפון, והמכשיר יתממשק למכשיר הטלפון באמצעות הבלוטות'. לאחר שגם תעניקו לצמח שלכם פרטים נוספים כמו שם לדוגמא תוכלו להדק עוד יותר את הקשר ולקבל עדכונים באופן שוטף לגבי מצבו בזמן אמת.

מחיר הערכה הבסיסית הוא 95 שקל והמכשיר צפוי להישלח אליכם במארס 2018 לאחר שיצליח לגייס את מלוא הסכום שהציב לעצמו כיעד לגיוס. נכון לכתיבת שורות אלו הצליח הקמפיין לגייס כ-60% מהיעד.