ראש השב"כ לשעבר יורם כהן מצטרף לחברת סייפטי

כהן שימש בתפקיד ראש שירות הביטחון הכללי ב-2011-2016 ■ להערכת החברה, ניסיונו הרב של כהן בעולמות המודיעין וההגנה, כמו גם קשריו הענפים בארץ ובעולם, יכולים לסייע רבות לקדם את הפתרונות הייחודיים של החברה להגנה על מידע אירגוני

מינוי נוצץ: חברת סייפטי מדווחת היום (ד') לבורסה על החברה מתכבדת להודיע על הצטרפותו של ראש השב"כ לשעבר, יורם כהן, כחבר בוועדה המייעצת של החברה.

כהן כיהן כראש שירות הביטחון הכללי בשנים 2016-2011, ומילא קודם לכן מגוון של תפקידים בכירים בשירות הביטחון. כהן הינו בעל רקע עשיר בתחומי הביטחון והמודיעין ולאחר פרישתו מתפקידו כראש שירות הביטחון הכללי, משמש כיועץ לחברות בארץ העוסקות בתחום ביטחון הפנים בישראל ובעולם.

למיטב ידיעת החברה, בתפקידו כראש שירות הביטחון הכללי, היה לכהן תפקיד מרכזי בקידום ותיעדוף ההתמודדות עם איומי הסייבר בזירה הביטחונית, וחלק ניכר מהפתרונות שפותחו בשירות הביטחון הכללי ומסייעים עד היום בהגנה נגד איומים אלה, הוטמעו בהובלתו.

להערכת החברה, ניסיונו הרב של כהן בעולמות המודיעין וההגנה, כמו גם קשריו הענפים בארץ ובעולם, יכולים לסייע רבות לקדם את הפתרונות הייחודיים של החברה להגנה על מידע אירגוני. זאת, בין היתר, משום שהנכסים האסטרטגיים של כל מדינה נמצאים כיום במרחב הקיברנטי ומכאן נובעת חשיבות ההגנה עליו.