Viber הישראלית בשת"פ ראשון עם מועדון הכדורגל ברצלונה

קבוצת הכדורגל ברצלונה ואפליקציית המסרים הישראלית Viber, הנמצאת בבעלות  Rakuten, משתפות פעולה בהשקת צ'אטבוט ייחודי, שיאפשר למעריצי הקבוצה להתעדכן בחדשות, לתקשר עם המועדון ולהשתתף בפעילויות שונות

קבוצת הכדורגל ברצלונה ואפליקציית המסרים Viber הישראלית, הנמצאת בבעלות חברת Rakuten, משתפות פעולה בהשקת צ'אטבוט ייחודי. אשר יאפשר למעריצי הקבוצה להתעדכן בחדשות, לתקשר עם המועדון שלה ולהשתתף בפעילויות.

הפעילות המרכזית שתעשה באמצעות הצ'אטבוט קרויה "BarcaViber Man Of The Match". אשר בין היתר תאפשר שיתוף תחזיות להצלחת הקבוצה, הצבעה לשחקן האהוב ביותר ודירוג הקבוצה בהתאם למשחק שלה. רק שישה משחקני הקבוצה יהיו מועמדים ל "BarçaViber Man of the Match" של כל משחק, בהתבסס על נתונים שיסופקו על ידי Opta, אחת החברות הגדולות בעולם שמספקת נתוני ספורט.

Opta מנתחת את ביצועי השחקן בזמן אמת במהלך כל משחק, ורק השחקנים שעברו את הממוצעים האישיים שלהם הופכים למועמדים לתואר ובסופו של דבר גם לאיש השנה של האוהדים. המשתתפים עצמם בפעילויות הצ'אטבוט, יוכלו לזכות בטיול VIP לקאמפ נו ופגישה עם השחקנים. לצורך כך, יצטרכו לבצע את התחזיות הכי קרובות למציאות על פי הצ'אטבוט.

החידוש מגיע מספר שבועות לאחר שברצלונה השיקה את החשבון הפומבי שלה בוויבר, אשר כבר כולל 4.4 מיליון עוקבים. הפיתוח החדש הושק אמש (9.9) במהלך משחק הכדורגל שהתקיים בין ברצלונה לאספניול. במסגרת שיתוף-הפעולה יוכלו 800 מיליון המשתמשים של Viber לזכות בהטבות בלעדיות ותוכן מיוחד של קבוצת הכדורגל האהובה עליהם.