חובבי רכיבה על אופניים? הנה מוצר חדש בשוק שכדאי להכיר

ה-ShredMate הוא מוצר חדשני המיועד לרוכבי אופני הרים ■ מדובר במכשיר המנטר את רכיבת האופניים באמצעות חיישנים מדויקים ומספק מידע מפורט לרוכב בזמן אמת, לרבות נתונים שיופיעו על גבי מפת מסלול הרכיבה בסמארטפון

אפליקציה לרוכבי אופניים שארדמווט/ צילום: מתוך הוידאו
אפליקציה לרוכבי אופניים שארדמווט/ צילום: מתוך הוידאו

רכיבת אופני הרים הפכה בשנים האחרונות לטרנד לוהט, כאשר יותר ויותר רוכבים נראים בשטח כשהם מצוידים במיטב הבגדים והטכנולוגיות. לאלה מכם שלא חוסכים בדבר בכל הנוגע לתחביב הזה כדאי שתכירו את השראדמייט (ShredMate), מכשיר ממוחשב, ראשון מסוגו, המיועד לרוכבי אופני הרים. השראדמייט מתממשק עם הסמארטפון באמצעות בלוטות' ומנטר את רכיבת האופניים. באמצעות חיישנים מדויקים ואלגוריתם מיוחד שפותח עבור ספורט האקסטרים הזה.

המכשיר מספק מידע מפורט הכולל אינפורמציה מדויקת בכל הנוגע לקפיצות עם האופניים, שהות באוויר וגם מדידה של כוח הכבידה המופעל על הרוכב בזמן נחיתה. את כל אלה תוכלו לקבל על גבי מפת מסלול הרכיבה.

כמו כן, השארדמייט מודד את מהירות הנסיעה ומאתר באופן אוטומטי נתיבים קשים לרכיבה. השארדמייט שוקל 25 גרם והסוללה שלו מחזיקה מעמד כחצי שנה. השארדמייט נמצא בעיצומו של קמפיין קיקסטארטר וגייס כבר למעלה ממחצית הסכום הדרוש. העלות למחשב אופני ההרים הזה היא 77 דולר והוא צפוי להישלח למזמינים במארס 2018.