טבע מחפשת בפתח-תקווה מתחם חדש למטה החברה

טבע: "המעבר למתחם מטה חדש אחד הוא הצעד הנכון עבור טבע ועובדיה בישראל, ואנו מחויבים לכך שהוא ישקף את המורשת שלנו, התרבות הארגונית שלנו והערכים המנחים אותנו"

טבע מודיעה על מינויו של קאר שולץ לנשיא ומנכ``ל החברה / צילום: יח``צ
טבע מודיעה על מינויו של קאר שולץ לנשיא ומנכ``ל החברה / צילום: יח``צ

אחרי מכירת הקרקע ברעננה לאמדוקס, התכנון בטבע  הוא להישאר בפתח-תקווה - אך במיקום שונה מהנוכחי. ל"גלובס" נודע כי טבע פועלת לאתר מתחם חדש בפתח-תקווה אשר יאחד את כל אתרי מטה החברה בעיר, ובהמשך גם את פעילות המו"פ הייחודי. כך עולה ממכתב ששלחה הנהלת טבע לעובדיה.

"המעבר למתחם מטה חדש אחד הוא הצעד הנכון עבור טבע ועובדיה בישראל, ואנו מחויבים לכך שהוא ישקף את המורשת שלנו, התרבות הארגונית שלנו והערכים המנחים אותנו", נכתב במכתב.

נכון להיום ממוקם מטה טבע ברחוב בזל בפתח-תקווה, כשבנוסף היא פעילה בעוד כמה אתרים בעיר, בין היתר בפארק דניב ובבניין קודאק.

פעילותה של טבע בפתח-תקווה היא ארוכת-שנים, כאשר הקשר ההיסטורי בין טבע לעיר נוגע גם לכך שפתח-תקווה נוסדה על-ידי יואל משה סלומון, אביו של חיים סלומון, שהיה אחד ממייסדי טבע בתחילת המאה הקודמת.

טבע תכננה לעזוב את פתח-תקווה לטובת רעננה במטרה לחסוך את עלויות השכירות הנאמדות בכמה מיליוני דולרים, ואף רכשה קרקע באזור התעשייה הצפוני של רעננה. אך המשבר אליו נקלעה טבע והצורך שלה להשיג מזומנים לצורך החזר החוב שבמאזנה (35 מיליארד דולר) הובילו להקפאת התוכנית. בשבוע שעבר נודע כי אמדוקס רוכשת מטבע את הקרקע, לפי הערכות בתמורה ל-200 מיליון שקל.