יש לכם אקווריום בבית? המוצר החדש הזה הוא בשבילכם

לבעלי החתולים והכלבים מוצעים שלל מכשירים המאפשרים להם לתצפת על חיית המחמד שלהם בזמן שהם לא בבית ■ אבל מה עם בעלי הדגים? הכירו את המואי (MOAI) - רובוט חדשני שמנקה את זגוגיות האקווריום באופן עצמאי

לבעלי החתולים והכלבים מוצעים מכשירים המאפשרים להם לתצפת על חיית המחמד שלהם בזמן שהם לא בבית. אבל מה עם בעלי הדגים? אז הכירו את המואי MOAI הרובוט שמנקה את זגוגיות האקווריום באופן עצמאי ובעל מצלמת HD מובנת המאפשרת להציץ למתרחש בחלקי האקווריום השונים גם ממרחק.

בדומה למנקה חלונות ידני, המאוי בנוי משני חלקים. חלק פנימי הנמצא בתוך האקווריום וחלק חיצוני המאפשר שליטה בו, החלקים המחוברים יחדיו באמצעות מגנט. בשונה ממנקה זגוגיות ידני החלק החיצוני של המאוי ממונע ונע באופן אוטומטי.

באמצעות האפליקציה משתמשי המואי יכולים לקבוע לוח זמנים לניקוי, לבחור בין ניקוי אוטומטי לבין שליטה בתנועת המאוי באמצעות הסמארטפון, וכמובן לצפות במצלמה המובנת לתוך האקווריום ואפילו לשמור נקודות מועדפות לצפייה בדגים, ולהקליט את המתרחש.

כאשר הסוללה של המכשיר מתחילה לאזול המאוי חוזר באופן אוטומטי לעמדת ההטענה. המואי נמצא בעיצומו של קמפיין קיקסטרטר שם הוא מוצע למכירה במחיר של 199 דולר. לדברי החברה אם הקמפיין יצלח הם צופים להתחיל במשלוחים בחודש מאי בשנה הבאה. המכשיר ישווק לחנויות במחיר של 299 דולר.