פלטפורמת התוכן האינטראקטיבי Playbuzz מגייסת 35 מיליון ד'

הגיוס, בהובלת קרן ויולה צמיחה, יאפשר להרחיב את פעילות החברה - בדגש על פעילות התוכן הממומן ■ "העבודה שלנו עם גופי מדיה מובילים ב-5 השנים האחרונות הביאה אותנו לעמדה ייחודית"

שאול אולמרט / צילום: תמר מצפי
שאול אולמרט / צילום: תמר מצפי

פלטפורמת התוכן האינטראקטיבי Playbuzz הכריזה היום (ד') כי גייסה 35 מיליון דולר ב-Series C, בהובלת קרן ויולה צמיחה ובהשתתפות משקיעים קיימים, לרבות דיסני, סבן ונצ'רס, 83North, Carmel Ventures, firstime ועודד ורדי.

הגיוס הנוכחי למעלה ממכפיל את המימון הקיים של החברה, לסך של 66 מיליון דולר. ההשקעה הנוכחית, לדברי החברה, תאפשר ל-Playbuzz להרחיב ולהעמיק את נוכחותה הגלובלית, בדגש על פעילות התוכן הממומן.

"העבודה שלנו עם גופי מדיה מובילים ב-5 השנים האחרונות הביאה אותנו לעמדה ייחודית, המאפשרת לנו לזהות הזדמנויות צמיחה ולפתח טכנולוגיות חדשות שבכוחן להעצים את מעורבות הגולשים בתוכן", אומר שאול אולמרט, מייסד שותף ומנכ"ל Playbuzz. "ההתפתחות של החברה לכיוון פיתוח פתרונות להגדלת הרווחים שמגיעים מהתוכן מעניקה ערך עצום לגופי המדיה, לשותפים ולמותגים הגדולים שאיתם אנחנו עובדים, במאמציהם להגביר ולשפר את מעורבות הגולשים ואת החשיפה לתוכן. במבט קדימה, Playbuzz ממשיכה לפתח כלים ליצירת תוכן אינטראקטיבי, שעונים על כל צרכיהם של השותפים שלנו במקום אחד, כולל כל הקשור בתוכן, נתונים ויצירת הכנסות".

Playbuzz, שנוסדה על ידי שאול אולמרט ותום פחיס בשנת 2012, היא פלטפורמה המאפשרת לגופי מדיה ולמותגים ליצור תוכן אינטראקטיבי המעודד מעורבות גולשים, להפיץ אותו ולהפיק ממנו רווחים.

בחברה מועסקים למעלה מ-150 עובדים במשרדיה בניו יורק, לונדון, תל אביב, המבורג, סאו פאולו, מוסקבה ולוס אנג'לס. במרץ 2016, הכריזה החברה על סבב מימון של 15 מיליון דולר, בהובלת Saban Ventures ובהשתתפות דיסני ומשקיעים קיימים, לרבות 83North, Carmel Ventures ו-firstime.

הראל בית-און, מייסד ושותף כללי של קרן ויולה צמיחה, וחבר בדירקטוריון Playbuzz אמר כי "Playbuzz הופכת לשותפה אסטרטגית עבור מותגים וגופי המדיה המובילים בעולם, בשל העובדה שהיא מאפשרת להם לדבר בשפה של צרכני התוכן המודרניים. הכלים שפיתחה החברה ליצירת תוכן חוויתי מבטיחים לגופי המדיה ולמותגי הענק שהסיפורים שלהם אכן יישמעו. יש לנו אמון רב ביכולות הניהול, היצירתיות והתפעול של הצוות המוביל את החברה ואנו מתרגשים על האפשרות ללוות אותם אל עבר השלב הבא כמובילי קטגוריה".