אחרי שהפך ללהיט: כך ייראה הדור הבא של העוזר הביתי

ה"אולי" (Olly) הוא הרובוט הביתי הראשון בעולם שניחן, עפ"י מפתחיו, באישיות מתפתחת המתאימה את עצמה ספציפית לכל משתמש ■ מדובר למעשה במערכת בינה מלאכותית מתוחכמת שמסייעת למשתמש בשגרת היומיום

ה-אולי Olly הוא הרובוט הביתי הראשון בעולם, כך על פי מפתחיו, שהוא בעל אישיות מתפתחת המתאימה את עצמה לכל משתמש. ככל שתתקשרו עם ה-אולי כך ה'אישיות' שלו תתפתח יותר. ומכיוון שכל משתמש הוא בעל אישות ייחודית ושונה גם האולי שלו יהיה כזה.

טכנולוגיית הלמידה של אולי מסייעת לכם עם שגרת היומיום שלכם וזוכרת את ההרגלים שלכם. מערכת הבינה המלאכותית שלו פותחה ע"י חוקרי אינטליגנציה מלאכותית ומדעני מוח ומייצרת חווית משתמש אישית ע"י יכולת קריאת רגשות המשתמש והתאקלמות בהתאם לסביבה.

האולי מסוגל לזהות הבעות פנים, אינטונציות קוליות ודפוסים מילולים, כך שבין אם אתם שמחים או עצובים, האולי לא יפספס את זה. האולי לא רק כזה שממתין להוראות, הוא יפצח עימכם בשיחה ובהתאם לפעולה שאתם מבצעים ויציע הצעות ייעול לנוחיותכם, במידה ויחשוב שצריך.

האולי יכול לסייע לכם בלימודים או בשעת אימון גופני, הוא יזכור עבורכם מאורעות חשובים, יבדר אתכם, ישמיע מוזיקה שמתאימה לפעולות שלכם, וייתן התראות שונות מהרשתות החברתיות.

האולי מצוי בעיצומו של קמפיין מימון ההמונים באינדיגוגו ומוצע לרכישה מוקדמת במחיר של 449 דולר כשזמן השילוח נקבע למרץ 2018.