לאחר המיזוג: סולארפיינט מתחילה להיסחר היום בבורסה בת"א

החברה התמזגה עם אור סיטי החזקות, והחברה הממוזגת תחליף את שמה לאפולו פאוור ■ לפני כשבועיים השלימה סולארפיינט סבב גיוס בהיקף של כ-9.4 מיליון שקל, בשתי הנפקות - הנפקת זכויות והנפקה לציבור

הבורסה בתל אביב / צילום: איל יצהר
הבורסה בתל אביב / צילום: איל יצהר

חברת אור סיטי החזקות מדווחת על השלמת תהליך המיזוג והעסקה עם סולארפיינט, והחברה הממוזגת תתחיל להיסחר היום (א') בבורסה, וצפויה להחליף את שמה לאפולו פאוור.

לפני כשבועיים השלימה סולארפיינט סבב גיוס בהיקף של כ-9.4 מיליון שקל, בשתי הנפקות - הנפקת זכויות והנפקה לציבור. 

סולארפיינט, שהוקמה ומנוהלת על ידי עודד רוזנברג (המשמש כמנכ"ל) וערן מימון (המשמש כסמנכ"ל טכנולוגיות), מפתחת מוצרים ופתרונות טכנולוגיים בתחום האנרגיה הסולארית לשימוש בכבישים ותשתיות, מאגרים מים ובניינים. המוצר העיקרי אותו מפתחת החברה הינו יריעות סולאריות גמישות, המיועדות להפוך כל משטח תחת פני השמש ליצרן חשמל. כמו כן, מפתחת החברה מערכות לאגירה ושימוש באנרגיה על פי מודלים כלכליים חדשניים (PAYG), המאפשרים לכל שכבות האוכלוסייה בעולם ליהנות מיתרונותיה של האנרגיה החשמלית ולהשתמש בה להעלאת איכות חייהם ללא קשר לרמת החיבור שלהם לרשת החשמל (Off-Grid).

פעילות המחקר והפיתוח של החברה מתבצעת במרכז למיקרו-ננו פבריקציה של קריית הטכניון בחיפה (הטכניון). בעלת המניות הגדולה בסולארפיינט (50% טרום המיזוג ו-25% בחברה הבורסאית לאחר המיזוג) היא חברת וסטאר החזקות, הנמצאת בשליטת אנשי העסקים ישי וספי מור, שהשקיעה בעבר בחברה מיליון דולר.