רגע לפני פיצול ערוץ 2: הריאליטי מושק עם רייטינג נמוך מבעבר

רשת העלתה בשבוע החולף עונות חדשות ל"המירוץ למיליון" ול"אקס פקטור" שמתברגות בצמרת טבלת הרייטינג ■ קשת עם 5 תוכניות בעשירייה הפותחת

רגע לפני יריית הזינוק שתוציא את רשת וקשת לעידן חדש של תחרות ישירה, שתי הזכייניות מתחילות לשחרר את התותחים הכבדים שאמורים להוביל אותן לניצחון בתקופה שאחרי פיצול ערוץ 2.

רשת העלתה השבוע לאוויר שתי תוכניות שמשתייכות לז'אנר שאותו נהוג לכנות "מגה-ריאליטי": "אקס פקטור" ו"המירוץ למיליון". קשת השיקה את הדרמה המקורית "כיפת ברזל", והיום (א') היא תעלה עונה חדשה של מאסטר שף.

שתי ההשקות של רשת מעידות, כך נראה, על המשך המגמה של כרסום כוחן של תוכניות הריאליטי ביחס לעבר, מה שעדיין לא מונע מהן מלהשתבץ בצמרת טבלת הרייטינג השבועית. השקת העונה השישית של "המירוץ למיליון" אמש (מוצ"ש) רושמת נתון של 26.1% בקרב בתי-האב היהודיים ו-805 אלף צופים בכלל האוכלוסייה והופכת לתוכנית הנצפית של השבוע.

השקת "אקס פקטור" ביום רביעי האחרון מגיעה ל-25.6% צפייה ו-716 אלף צופים ומתברגת במקום השני בטבלה השבועית. תוכנית שלישית שמכניסה רשת לטבלה היא הפרק השני של "אקס פקטור" עם 23.5% (מקום 5), והתוכנית הרביעית היא משדר לקראת תחילת העונה של "המירוץ למיליון" (21.2%, מקום 7).

קשת, בפעם הלפני אחרונה שבה עומדים לרשותה רק 3 ימי שידור, מכניסה לטבלת הרייטינג השבועית 5 תוכניות. הפרק הראשון של "כיפת ברזל" משיג נתון יפה של 25.6% ונצמד לפרק ההשקה של "אקס פקטור". הפרק השני, ששודר אחריו, עם 22.5% במקום השישי. "דייט ראשון" מתחזקת ל-23.8% שמספיקים הפעם רק למקום הרביעי. שתי תוכניות נוספות שקשת מכניסה לטבלה הן "ספיישל סופר נני" (מקום 8) ו"הקופסה" (מקום 10).

ערוץ 10, שבשבועות האחרונים מרבה בשידורים חוזרים, השיק בשבת עונה שלישית ל"גב האומה" שהסתפקה ב-7.4%; ואת הדרמה המקורית "ויקי ואני", שהגיעה ל-8.1%.

חדשות בסוף השבוע: אחרי צמצום הפער בשבוע שעבר, "אולפן שישי" בחדשות 2 שוב בורחת ל-14.1% מול 7% ל"שישי" בחדשות 10. בשבת: "חדשות סוף השבוע" בערוץ 2 עם 17.5%, "המגזין" בערוץ 10 עם 7.6% ו"חדשות השבת" בתאגיד השידור "כאן" עם 5.2%.

רייטינג_22-10-17
 רייטינג_22-10-17