הפרויקטים הנוצצים של 8200 שיוצאים לרוד-שואו בארה"ב

פלטפורמה פיננסית המעריכה את עלות הטיפול בחולה כרוני, פתרון מבוסס בינה מלאכותית לחקלאים, הגנה על תמונות פנים מפני גניבת זהות - אלה הם חלק מהפרויקטים של יחידת 8200 שיוצגו בחו"ל ■ הפרטים בווידאו

בוגרי יחידת המודיעין 8200 יוציאו בסוף החודש משלחות של יזמי הייטק לסיור בארה"ב על מנת להציג את חזונם בפני קרנות גיוס הון מובילות ולקוחות פוטנציאליים, כחלק מתוכנית האצת הסטארט-אפים של היחידה.

בין המיזמים שיוצאים לסיור ניתן למצוא את חברת TailorMed אשר מציעה פלטפורמה היוצרת תחזיות פיננסיות לאורך הטיפול במחלות כרוניות עם דגש על סרטן בהתאם לפרופיל החולה ולכיסוי הביטוחי, ומאתרת באופן אוטומטי גופים שמציעים סיוע כלכלי. המשקיעים בחברה כוללים את חברת טבע וזרוע הבריאות של פיליפס.

חברה נוספת היא Trellis המסייעת לחברות מזון לעדכן חקלאים מתי מוצריהן נרכשים, כדי שינהלו את גידוליהם החקלאיים בהתאם לקצב צריכת המזון של הציבור - וכך נחסכים ייצור מזון עודף ורכישת תוצרת חקלאית שנרקבת ונזרקת. התקשורת בין השדה למפעל ולצרכן מנוהלת ע"י בינה מלאכותית. 

חברת D-ID יוצרת הגנה על תמונות פנים מפני גניבת זהות. יותר ויותר מערכות הופכות את תווי הפנים לסיסמאות המאפשרות גישה למידע או למקומות, בעוד שהרשתות החברתיות מלאות במאגרי צילומי פנים הקלים לאיתור על ידי האקרים. ההצפנה שפותחה בחברה לא מאפשרת לאלגוריתמים לזהות את המצולמים אך למרות עיוורון המחשבים הן נשארות מובנות ואיכותיות לעין האנושית.

חברת Oriient, אשר מאפשרת לאתר עם GPS מיקום של חפצים במקומות סגורים, כמו מיקום של מוצרי מזון בתוך סופרמרקט, תצטרף גם היא לסיור על מנת לגייס שותפים בתחום רשתות השיווק הגדולות. לטכנולוגיה של Oriient דיוק של עד מטר אחד מהאובייקט ללא צורך בחומרה. היא חוסכת זמן חיפוש ותורמת לחוויית לקוח טובה יותר.

הסיור בארה"ב יתקיים בין התאריכים 25 באוקטובר ל-3 בנובמבר במדינות ניו-יורק, בוסטון ושיקגו.