נעילה חיובית בוול סטריט; טוויטר הכתה את התחזיות ונסקה

זהותו של יו"ר הפדרל ריזרב הבא תיחשף בקרוב ■ מבול דוחות כספיים: גוגל, מיקרוסופט, אמזון ואינטל הן חלק מהחברות שיפרסמו היום תוצאות כספיות

אירופה וול סטריט / צילום: רויטרס
אירופה וול סטריט / צילום: רויטרס

המדדים המובילים בוול סטריט ננעלו היום (ה') בעליות, על רקע מגמה חיובית בבורסות אירופה וביום עמוס בשווקים הפיננסיים.

 

זהותו של יו"ר הפדרל ריזרב הבא תיחשף בקרוב, ומפלס הסקרנות של הסוחרים עולה. על פי סקר אחרון של סוכנות "רויטרס", רוב דחוק של כלכלנים מעריך כי ג'רום פאוול הוא נגיד הפד הבא, אך יש לא מעט קולות המעריכים כי הנגידה הנוכחית, ג'נט ילן, תישאר בתפקידה.

מניית טוויטר  נסקה בלמעלה מ-17% לאחר שפרסמה את דוחותיה, אשר הכו את התחזיות, וכרגע היא רושמת את היום הטוב ביותר מאז ספטמבר 2016.

פורד  היכתה גם היא את התחזיות, והמנייה התרוממה בכ-1%.

יום עמוס בדוחות כספיים בוול סטריט, עם קומקאסט , , טיים וורנר , UPS , אמריקן איירליינס , הרשי  וטוויטר  הן בין אלה שמפרסמות היום תוצאות כספיות.

אבל הסיפור הגדול של היום יתרחש לאחר הנעילה, אז ידווחו ענקיות הטכנולוגיה אלפאבית  (החברה האם של גוגל), אמזון , אינטל  ומיקרוסופט . גם מאטל  ואקספדיה  יפרסמו לאחר נעילת המסחר.

"סביר להניח כי הציפייה לדוחות ענקיות הטכנולוגיה תיקבע היום את הטון במסחר", ציינו ב-London Capital Group.

ב-15:30 שעון ישראל פורסם נתון תביעות האבטלה השבועיות, ולאחר הפתיחה, ב-17:00 שעוננו, פורסם נתון מכירות הבתים שבתהליך לחודש ספטמבר.

פייזר  עמדה במוקד על רקע דיווח ב"רויטרס" כי ענקית התרופות תחל כבר בחודש הבא במכרז למכירת חטיבת מוצרי הבריאות הצרכניים שלה. על פי דיווחים קודמים, החברה מכוונת לשווי של כ-15 מיליארד דולר.

נוקיה  ריכזה עניין שלילי לאחר שדיווחה כי הפסדיה העמיקו ברבעון החולף של השנה.

[לפורטל הפיננסי][לבורסות בעולם]