צפו: שתי אפליקציות שימושיות שהופכות כל טיול בחו"ל לחוויה

העידן הדיגיטלי יצר מציאות חדשה בתחום התיירות שמייעלת ומשדרגת את נוחות הנסיעה לחו"ל באופן משמעותי ■ הכירו שתי אפליקציות שימושיות שעשויות להפוך את הטיסה הבאה שלכם לחו"ל לקצת יותר חווייתית ומעניינת

צ'ק אין, אפליקציה לחופשה בחול, / שאטרסטוק
צ'ק אין, אפליקציה לחופשה בחול, / שאטרסטוק

מכירים את הסיטואציה שבה אתם לא ממש זוכרים את שמו של בית הקפה המקסים שבו ביקרתם בניו-יורק או היכן אפשר למצוא את הראמן המצוין שזללתם בטוקיו? כאן נכנסת לתמונה האפליקציה סוורמ מבית פורסקוור. הרעיון הוא כזה: האפליקציה שומרת ומתעדת כל מקום שביקרתם, בו ותמנע מכם לנסות לשבור את הראש למציאת שמות המקומות שעליהם תרצו להמליץ או שאליהם תרצו לחזור. וכך בכל פעם שתעשו לוג אין, האפליקציה תסמן על המפה האישית שלכם את המקומות שבהם אתם נמצאים כשהם יישארו מתועדים על גבי המפה. כדי לזכור טוב יותר מדוע רציתם לסמן את המקום תוכלו להוסיף תמונה ממחישה שצילמתם ואף לשתף את חבריכם במקומות המומלצים.

האפליקציה סייד קיק מציעה שני שירותים יעילים. הראשון יסייע לכם לבנות את המסלול הרצוי בעיר שאליה הגעתם ועל בסיס המיקום שבו אתם שוהים. כך תציע האפליקציה מקומות מעניינים במרחק הליכה לפי התחומים הרצויים, למשל מזון, חיי לילה, תרבות ואמנות, קניות ועוד. אחרי שבחרתם את המקומות המעניינים מבין המגוון המוצע תוכלו לבנות לכם מסלול על גבי המפה כולל הוראות הגעה לכל מקום. בנוסף, את המסלול שבניתם תוכלו לשמור לעצמכם גם לפעמים הבאות וגם כדי לשתף בין חברים. האפליקציה זמינה בערים שונות, בהן ברצלונה, ברלין וניו-יורק.