נעילה חיובית בוול סטריט; הודעת אפל ריסקה את קוואלקום

מחר תפורסם החלטת הריבית בארה"ב ■ הערכות: חשיפת זהות יו"ר הפד הבא - מחרתיים ■ עונת הדוחות בעיצומה: היום מסטרקארד ופייזר, מחר טסלה ופייסבוק ומחרתיים - אפל

אחרי רבעון קטסטרופלי: התאוששות בשוק ההנפקות הראשוניות בוול סטריט ברבעון השני / צילום: רויטרס
אחרי רבעון קטסטרופלי: התאוששות בשוק ההנפקות הראשוניות בוול סטריט ברבעון השני / צילום: רויטרס

המסחר בוול סטריט ננעל היום (ג') במגמה חיובית, לאחר שאמש ננעל בירידות. בשל פערים בשעון הקיץ בין ארה"ב לישראל, המסחר נפתח ב-15:30 שעוננו, ויינעל ב-22:00. באירופה ננעלו השווקים בעליות שערים.

 

הישיבה הדו-יומית של הפדרל ריזרב תחל היום, כשמחר תפורסם החלטת הריבית בארה"ב. בשוק מעריכים כי הפד יבחר להעלות את הריבית רק בחודש הבא, בפעם השלישית ב-2017, אך עדיין המשקיעים יעקבו אחר הצהרת הבנק המרכזי בתשומת לב, תוך חיפוש רמזים למצב הכלכלה הגדולה בעולם.

ועוד בגזרת הפד. על פי הערכות, נשיא ארה"ב טראמפ יודיע על בחירתו לתפקיד יו"ר הפד הבא מחרתיים. על פי רוב התחזיות, יהיה זה ג'רום פאוול, נגיד פד מכהן, אך יש עדיין המעריכים כי היו"רית הנוכחית ג'נט ילן תזכה בכהונה נוספת.

קבוצת המסחר באופציות וחוזים עתידיים, CME, הודיעה כי תשיק ברבעון הקרוב חוזים יעודיים לביטקוין, המטבע הוירטואלי בעל השווי הגבוה ביותר - שעלה היום, בעקבות הודעת CME, לשווי של 6,400 דולר לביטקוין אחד. "לאור העניין הגובר שמגלים הלקוחות בשווקי המטבעות הוירטואליים המתפתחים, החלטנו להציג חוזה עתידי על הביטקוין", אמר היום טרי דאפי, יו"ר ומנכ"ל קבוצת CME.

עונת הדוחות בעיצומה, והיום מפרסמות תוצאות כספיות, בין היתר, מסטרקארד , פייזר , קלוג , אנדר ארמור  ואלקטרוניק ארטס . צ'ק פוינט  תדווח לאחר הנעילה.

לאחר הדוחות הכספיים של ענקיות הטכנולוגיה גוגל, אמזון, מיקרוסופט ואינטל בשבוע שעבר, יקבלו מחר המשקיעים את התוצאות הכספיות הרבעוניות של טסלה  ופייסבוק , ומחרתיים של אפל .

"וול סטריט ג'ורנל" דיווח כי אפל לא מתכננת לכלול רכיבים של ענקית השבבים קוואלקום  בדגמיה העתידיים של האייפון והאייפד.

טבע  המשיכה להיסחר על רקע הודעתה אמש כי המנכ"ל החדש קאר שולץ ייכנס לתפקידו מחר.

[לפורטל הפיננסי][לבורסות בעולם]