מגמה חיובית בסיום באירופה; אלטיס של דרהי צללה

בארה"ב התפרסמו היום נתוני שוק העבודה לחודש אוקטובר ■ אלטיס של פטריק דרהי איבדה בצרפת 75 אלף מנויים

בורסות אירופה/ צילום: רויטרס
בורסות אירופה/ צילום: רויטרס

יום המסחר בבורסות אירופה (ו') הסתיים בעליות קלות, לאחר שאמש ננעל המסחר בניו-יורק גם כן במגמה מעורבת. כעת ממתינים המשקיעים בעולם לפרסום נתוני מאקרו בארה"ב וכמובן להמשך עונת הדוחות לאחר שאפל פרסמה אמש לאחר סיום המסחר דוחות חזקים.

 

אלטיס של פטריק דרהי, אבידה בצרפת 75 אלף מנויים והמשקיעים החלו דואגים ליציבות החברה. בתגובה לפרסום איבדה המניה יותר מ-20%.

מניית רנו ריכזה עניין לאחר שממשלת צרפת מכרה 4.7% ממניות יצרנית כלי הרכב ונותרה עם אחזקה של 15% מההון. 

כאמור בוול סטריט הסתיים אמש המסחר במגמה מעורבת. זאת לאחר שנשיא ארה"ב טראמפ מינה כצפוי את ג'רום פאואל כיו"ר הבא של הפדרל ריזרב. באנגליה העלה הבנק המרכזי את הריבית, בפעם הראשונה זה עשור. אתמול הותיר הפדרל ריזרב את הריבית בארה"ב ללא שינוי. 

בארה"ב התפרסמו היום  נתוני שוק העבודה לחודש אוקטובר. הדוח איכזב כשקצב ייצור מקומות העבודה היה נמוך מהתחזיות שעמדו על תוספת של 325 אלף מקומות עבודה ויציבות בשיעור האבטלה ברמה של 4.2%. 

באסיה הסתיים המסחר במגמה מעורבת.

 

 

בתחום המאקרו, בסין פורסם היום מדד  Caixin לתחום השירותים לחודש אוקטובר, שעמד ברמה של 51.2 נק'.

אפל דיווחה לאחר סיום המסחר אתמול על הכנסות בגובה 52.6 מיליארד דולר, מעל התחזיות המוקדמות ל-50.7 מיליארד דולר, בעוד הרווח הנקי עומד על 10.71 מיליארד דולר או 2.07 דולר למניה, לעומת צפי ל-1.87 דולר. לרבעון הנוכחי חוזה אפל הכנסות בהיקפי שיא של 84-87 מיליארד דולר, מנפצת את התחזיות להכנסות חזויות של 84.9 מיליארד דולר.

בתגובה לדוחות נרשמו היום באסיה עליות במניות של יצרניות רכיבים למוצרי אפל. מניית יצרנית העדשות למצלמות  Largan Precision רשמה עלייה של 3.3%.