דוחות רדקום: הציגה צמיחה דו-ספרתית בהכנסות וברווח הנקי

בינואר-אוקטובר הרווח ירד בכ-76% ■ במקביל הודיעה החברה על הארכת חוזה עם חברת תקשורת מהפיליפינים, בהיקף מוערך של כ-15 מיליון דולר

חברת הטכנולוגיה רדקום  פרסמה היום (ב') דוחות טובים, ובמקביל הודיעה גם על הארכת חוזה עם Globe Telecom, ספקית תקשורת מהפיליפינים.

רדקום, בניהולו של ירון רבקאי, היא ספקית פתרונות לניטור ובחינת תעבורה ברשתות תקשורת. החברה נסחרת ברשימה המשנית של הנאסד"ק בשווי 265 מיליון דולר, אחרי עלייה של 13.6% במחיר המניה מתחילת השנה. ברבעון השלישי של 2017 רשמה רדקום הכנסות של 9.7 מיליון דולר, צמיחה של 24.8% ביחס לרבעון המקביל, וגבוה מתחזיות האנליסטים. בשלושת הרבעונים הראשונים של השנה הסתכמו ההכנסות ב-26.6 מיליון דולר, צמיחה של 23.9% לעומת התקופה המקבילה ב-2016.

לפי כללי החשבונאות המקובלים (GAAP), הרווח הנקי הרבעוני הגיע ל-1.2 מיליון דולר, לעומת איזון ברבעון המקביל. עם זאת, מתחילת השנה הרווח דווקא ירד ב-75.8% לעומת התקופה המקבילה והסתכם ב-643 אלף דולר. על בסיס Non-GAAP, בנטרול התגמולים מבוססי ההון לעובדים, רדקום מציגה רווח נקי של 1.7 מיליון דולר, עלייה של 64.4% מהרבעון המקביל. בכך הגיע הרווח הנקי למניה ל-14 סנט, בעוד ששני אנליסטים המסקרים את מניית רדקום ציפו בממוצע לרווח של סנט אחד בלבד. מתחילת השנה הסתכם הרווח הנקי Non-GAAP ב-2.4 מיליון דולר, שהם 20 סנט למניה.

גייסה כ-28 מיליון ד' בהנפקה משנית

בסוף הרבעון היו בקופתה של רדקום 33.6 מיליון דולר, אך הסכום גדל לאחר סיום הרבעון, מכיוון שלפני מספר שבועות השלימה החברה הנפקה משנית בנאסד"ק במסגרתה גויסו כ-28 מיליון דולר. הסכום עשוי לגדול ב-6.1 מיליון דולר נוספים, אם החתמים בהנפקה יבחרו לממש את האופציה שברשותם ולרכוש מניות נוספות.

כאמור, במקביל דיווחה רדקום על הארכת חוזה לשלוש שנים עם הלקוחה Globe Telecom, ספקית שירותי תקשורת עם מעל 60 מיליון מנויים. רדקום תספק ללקוחה שירותי הבטחת שירות ברשת התקשורת ותבטיח את המעבר שלה לרשת מבוססת NFV. רדקום אמנם לא פרסמה היום מהו היקף החוזה עם Globe Telecom, אולם בתשקיף שפרסמה לפני כשלושה שבועות לקראת ההנפקה המשנית, היא דיווחה כי היא "בשלבים סופיים של חתימה על הארכת חוזה לשלוש שנים נוספות עם ספק תקשורת גדול באסיה-פסיפיק", בהיקף של כ-15 מיליון דולר.

תוצאות הרבעון של רדקום
 תוצאות הרבעון של רדקום