עד המיזוג: קוואלקום משקיעה בחברת אחסון ישראלית

Excelero מפתחת "פתרון שנועד לספק את דרישות האחסון של יישומים בכל קנה-מידה. הפתרון כולל שכבת ניהול חכמה, שמנצלת את מלוא יכולותיה של החומרה הבסיסית עם שחרור עומסי מעבדים"

ליאור גל  / צילום: מירי אקשטיין
ליאור גל / צילום: מירי אקשטיין

הסטארט-אפ Excelero, אשר פעיל בתחום האחסון הארגוני, הודיע היום (ג') על השלמת סבב גיוס בהיקף 25 מיליון דולר. את הסבב הובילה הקרן Battery Ventures והשתתפו בו גם קוואלקום ונצ'רס, זרוע ההון סיכון של קוואלקום. בסבב השתתפו גם הקרן האוסטרלית Square Peg Capital, גיורא ירון, שלמה קרמר ומיקי בודאי. מאז הקמתה גייסה החברה סכום של 30 מיליון דולר.

Excelero הוקמה בשנת 2014 על ידי ליאור גל (המנכ"ל), יניב רומם, ד"ר עופר אושרי ועמרי מן. החברה מפתחת "פתרון שנועד לספק את דרישות האחסון של יישומים בכל קנה-מידה. הפתרון כולל שכבת ניהול חכמה, שמנצלת את מלוא יכולותיה של החומרה הבסיסית עם שחרור עומסי מעבדים".

ליאור גל, מנכ"ל Excelero התייחס לסבב הגיוס ואמר כי "אנחנו גאים בכך שזכינו בהצבעת האמון האולטימטיבית ממשקיעים אסטרטגיים מכובדים כמו קוואלקום ונצ*רס - מובילים שמניעים חדשנות בטכנולוגיות מרכזי נתונים. אנחנו מצפים לבסס את ההיצע שלנו ולסייע לארגונים להטמיע את מרכז הנתונים המהיר והגמיש של מחר".

מרב וינריב, מנהלת קוואלקום ונצ*רס ישראל הוסיפה כי "הצמיחה חסרת התקדים בהיקף הנתונים הדיגיטליים מחייבת ארגונים לעבור למערכות אחסון חדשות גמישות יותר".

לדברי וינריב, "Excelero נמצאת בעמדה שמאפשרת לה לסייע לארגונים, יצרני ציוד ושותפים למצות את מלוא פוטנציאל המידע שלהם באמצעות ארכיטקטורת Web-scale. זהו תחום בשל ומוכן לחדשנות ואנחנו שמחים לתמוך בצמיחה של Excelero בתחום הזה".

Excelero

שנת הקמה: 2014

תחום פעילות: אחסון ארגוני

מנכ"ל: ליאור גל

עובדים: 45, מתוכם 35 בתל אביב

גיוסי הון: 30מיליון דולר

משקיעים: Battery, קוואלקום, שלמה קרמר ואחרים

מקור: Excelero