חברת בינה מלאכותית מתל-אביב השלימה גיוס של 23 מיליון ד'

Logz.io הוקמה ב-2014 ע"י תומר לוי (המנכ"ל) ואסף יגאל ■ החברה מספקת כיום שירותים ליותר מ-400 חברות, בהן תאגידי ענק דוגמת אורקל, בריטיש איירוויס ו-Electronic Arts

השקעות- מסחר- טכנולוגיה/ צילום: שאטרסטוק
השקעות- מסחר- טכנולוגיה/ צילום: שאטרסטוק

הסטארט-אפ הישראלי Logz.io, אשר עוסק בניתוח לוגים מבוסס בינה מלאכותית, הודיע היום על השלמת סבב גיוס בהיקף של 23 מיליון דולר. את סבב הובילה קרן ההון סיכון OpenView והשתתפו המשקיעים הקיימים - 83North וגיזה.

בסבב הנוכחי הצטרפה לחברה משקיעה חדשה - Vintage Investment Partners. נציין כי מאז הקמתה גייסה החברה 47 מיליון דולר, סכום אשר כולל את הסבב הנוכחי. החברה מעסיקה כיום 100 עובדים, מתוכם 70 בתל-אביב. החברה מציינת היום כי המכירות שלה יותר מאשר שילשו את עצמן תוך שנה.

Logz.io הוקמה בשנת 2014 על ידי תומר לוי (המנכ"ל) ואסף יגאל. החברה מספקת כיום שירותים ליותר מ-400 חברות, בהן תאגידי ענק דוגמת אורקל, בריטיש איירוויס ו-Electronic Arts. המנכ"ל תומר לוי התייחס היום לגיוס ואמר כי "את הצמיחה המהירה של בסיס הלקוחות ומערכת השותפים הרחבה שלנו, ניתן לייחס ישירות לחשיבה מחוץ לקופסה, והראייה לכך היא היכולות החדשות שאנו משיקים. אנו רואים הזדמנות עצומה בסיוע לארגונים בכל הגדלים להפיק ערך רב יותר מנתונים ממוכנים בהשוואה למודלים קיימים של ניתוח לוגים. אנו נרגשים מההזדמנות להמשיך ולהשקיע את המימון החדש בפיתוח יכולות חדשניות נוספות".

ג'ים באום, שותף ב-OpenView אמר כי "חברת Logz.io ממשיכה להראות שהיא יכולה לאפשר לחברות המובילות בעולם המונעת על ידי נתונים - לבצע אופטימיזציה של היישומים והתשתיות שלהן באמצעות אנליזה חכמה של נתונים ממוכנים". לדברי באום, "Logz.io ממשיכה להיות פורצת דרך בשוק ניתוח הלוגים והיא שינתה את משוואת עלות הערך של נתונים. זו פרדיגמה חדשה שמשנה את פניהם של ארגונים ואת הדרך שבה פועלות חברות ותיקות - ולכן הבטחנו את המשך ההשקעה שלנו בצוות ובטכנולוגיה של Logz.io".

Logz.io

שנת הקמה: 2014

תחום פעילות: בינה מלאכותית

מייסדים: תומר לוי (המנכ"ל) ואסף יגאל

גיוסי הון: 47 מיליון דולר

עובדים: 100, מתוכם 70 בתל-אביב

משקיעים: OpenView, 83North ואחרים