אהוד ברק: "אני יותר כשיר מנתניהו להנהיג"

ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק הפך בחודשים האחרונים לאושיית טוויטר, אבל ייתכן שבקרוב הוא ישוב לעולם הפוליטי ■ בריאיון מיוחד הוא רומז לעתיד לבוא וטוען: "אני יותר בשל להנהיג מכל המועמדים"

אהוד ברק/ צילום: תמר מצפי
אהוד ברק/ צילום: תמר מצפי

"אני היום יותר בשל וכשיר להוביל את מדינת ישראל מכל אחד מהמועמדים מסביב" - כך מצהיר ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק . בריאיון לאמנון אברמוביץ', שישודר בחדשות סוף השבוע בשבת הקרובה, אומר ברק כי הוא מאמין כי הוא ינהיג טוב יותר גם מראש הממשלה נתניהו, "שהוא מנוסה - אבל חסר יכולת לקבל החלטות".

ברק מצהיר כי רבים קוראים לו לשוב לפוליטיקה. "זה לא סוד שבאים אליי הרבה אנשים ואומרים לי: 'בוא, תתארגן, תקים משהו'. אני גם מחזיק בסקר, שאני לא יודע מי יזם אותו, אבל בשאלה 'אם הייתה בחירה ישירה, ונתניהו וברק היו מתמודדים, במי היית בוחר?' - ובציבור החילוני אני גובר על נתניהו. בכלל הציבור הוא גובר, אבל אף אחד מאיתנו לא מגיע ל-40%. 35% מהציבור לא יודע למי להצביע, כשביבי ראש ממשלה ואני אזרח מצייץ".

לדברי ברק, "אני לא צריך חיזוקים - אני מספיק לא צנוע בשביל להבחין שמבחינת רקורד, ניסיון, מוכרות בינלאומית, היכרות אינטימית עם בעיות הביטחון, מדינאות כלכלה וכו' אני היום יותר בשל וכשיר להוביל את מדינת ישראל מכל אחד מהמועמדים מסביב, כולל נתניהו".