עדינה בר-שלום קיבלה הצעה להצטרף ל"יש עתיד"

בר שלום, בתו של הרב עובדיה יוסף, נפגשה עם יאיר לפיד מספר פעמים ואינה שוללת חבירה למפלגתו

עדינה בר שלום / צילום: איל יצהר
עדינה בר שלום / צילום: איל יצהר

הרבנית עדינה בר-שלום, בתו של הרב עובדיה יוסף ז"ל, מקבלת פניות במערכת הפוליטית לחבור לכל מיני מפלגות. אתמול (ד') בערב, בהצגת התאטרון "סימני דרך" על חייה של נעמי שמר, שאורגנה על ידי עמותת רוח נשית נשאלה בר-שלום על ידי הנוכחים האם זה נכון שהיא מצטרפת למפלגת יש עתיד בראשות יאיר לפיד, ובר-שלום ענתה שאינה שוללת זאת, ושהיא נפגשה עם לפיד מספר פעמים, אבל היחס של המפלגה לציבור החרדי מטריד אותה, ולכן לא קיבלה כל החלטות בעניין.

בר-שלום היא מייסדת המכללה החרדית בירושלים, הייתה כלת פרס ישראל לתרומה מיוחדת לחברה בשנת 2014 ומבין מדליקות המשואה ביום העצמאות באותה השנה. במערכת הבחירות בשנת 2015 בר-שלום התגייסה לסייע לש"ס, שהייתה מפוצלת ובמצב רעוע בסקרים אחרי מות הרב עובדיה יוסף. בר-שלום מונתה לעמוד בראש מועצת הנשים המייעצת לש"ס לצידה של אשתו של אריה דרעי, יפה דרעי. מועצת הנשים לא המשיכה לפעול בסיום הבחירות.

מסגרת פוליטית אחרת שבה מעורבת בר-שלום היא קבוצה המכונה "בשביל ישראל". חברי הקבוצה שוקלים לרשום מפלגה תחת השם הזה בינואר הקרוב ולהודיע על התמודדות בבחירות לכנסת ה-21. מלבד בר-שלום כוללת הקבוצה את ראש עירית ירוחם מיכאל ביטון (חבר מפלגת העבודה), מאיר בוזגלו ראש תנועת "תיקון", האלוף במיל' גדעון שפר, תא"ל במיל' רות ירון והפעילה הפוליטית אורנה אנג'ל.