בלעדי: אהוד ברק נעזר באיש השטח לשעבר של הרצוג

בעבר אמר ברק במספר ראיונות לתקשורת שהוא פועל ברשתות החברתיות כ״אזרח מודאג״ בלבד ■ אלסברג סיים את עבודתו אצל הרצוג עם סיום הקמפיין בחודש יולי האחרון

אהוד ברק/ צילום: תמר מצפי
אהוד ברק/ צילום: תמר מצפי

השטח במפלגת העבודה מתחמם. ראש הממשלה ויו״ר העבודה לשעבר, אהוד ברק, ששוקל חזרה לתוך הזירה הפוליטית, נעזר בשירותיו של לביא ינון אלסברג, מי שהיה יועץ שטח של יו״ר מפלגת העבודה לשעבר, יצחק הרצוג.

בעבר אמר ברק במספר ראיונות לתקשורת שהוא פועל ברשתות החברתיות כ״אזרח מודאג״ בלבד, אך בשבוע האחרון הוא התראיין לאמנון אברמוביץ׳ מערוץ 2 ודיבר עמו על סקר, שמעיד שבקרב הציבור החילוני הוא יכול לנצח את נתניהו.

אלסברג סיים את עבודתו אצל הרצוג עם סיום הקמפיין בחודש יולי האחרון. אצל הרצוג עבד אלסברג כיועץ שטח ושמר על קשר עם מתפקדי מפלגת העבודה. במפלגת העבודה יש כיום כ-55 אלף מתפקדים, בכל רחבי הארץ. אלסברג מכיר את הקבוצות השונות וההקשרים המקומיים, כמי שבמשך שנים מסתובב בשטח ונפגש עם ראשי סניפים, וראשי תאים. קודם לכם עבד אלסברג עם ח״כ אראל מרגלית, גם שם עסק בפעילות מול מתפקדי המפלגה במהלך פריימריז בשנת 2012 וב-2014 .

ל"גלובס" נודע, שבסביבתו של ברק קיימת התארגנות של כמה יועצים, מלבד אלסברג.

ממשרדו של ברק נמסר בתגובה: "אין שחר לידיעה שפורסמה בכתבתכם היום. ברק לא ניהל ולא מנהל שום משא ומתן עם האדם שהוזכר בכתבה וממילא גם לא שכר או מתכוון לשכור את שירותיו לשום מטרה."