דוחות טובים לראדא: ההכנסות עלו ב-34% והיא עברה לרווח

במקביל, החברה העלתה את תחזית ההכנסות ל-2017 ■ בשנה האחרונה מניית ראדא זינקה ב-157%

נמשכת המגמה החיובית בתוצאות הפיננסיות של חברת ראדא , הפועלת בשוק הביטחוני. החברה דיווחה היום (ג') על הכנסות שגבוהות ביותר מפי 2 מאלו שנרשמו ברבעון המקביל ועל מעבר מהפסד לרווח נקי. ביחס לרבעון הקודם, ההכנסות צמחו ב-34% והרווח - ב-60%. ראדא סיכמה את הרבעון השלישי עם הכנסות של 7.1 מיליון דולר, רווח תפעולי בסך 1 מיליון דולר ורווח נקי המיוחס לבעלי המניות בגובה 801 אלף דולר.

בשלושת הרבעונים הראשונים של השנה, הכנסותיה של ראדא צמחו ב-100% והסתכמו ב-17 מיליון דולר, היא עברה מהפסד תפעולי של 2.9 מיליון דולר לרווח תפעולי של 1.9 מיליון דולר ובשורה התחתונה רשמה רווח נקי של 1.7 מיליון דולר, לעומת הפסד נקי של 4.4 מיליון דולר בתקופה המקבילה ב-2016. 

התוצאות הכספיות של ראדא
 התוצאות הכספיות של ראדא

DBSI נהנית מההשקעה בראדא

ראדא מעלה היום את התחזית השנתית שלה ומצפה לרשום ב-2017 הכנסות של 26 מיליון דולר, לעומת 25 מיליון דולר בתחזית הקודמת. מדובר על גידול שנתי של מעל 100% ביחס להכנסות שנרשמו ב-2016.

ראדא מפתחת מערכות רדארים ופתרונות אוויוניקה, והיא נסחרת ברשימה המשנית של בורסת נאסד"ק לפי שווי של 90 מיליון דולר, לאחר זינוק של 157% במחיר המניה בשנה החולפת. בעלת השליטה בראדא, עם 32.9% מההון, היא חברת ההשקעות הפרטית DBSI של יוסי בן-שלום וברק דותן, ששווי ההחזקה שלה בחברה הוא 32.5 מיליון דולר. DBSI נכנסה להשקעה בראדא לפני פחות משנתיים בהשקעה של מיליוני דולרים בודדים.

בסוף הרבעון השלישי היו בקופתה של ראדא מזומנים ושווי מזומנים בהיקף של 9.3 מיליון דולר, לעומת סכום זניח של כ-743 אלף דולר בסוף הרבעון השני. זאת, לאחר שבסוף אוגוסט בוצעה הנפקה פרטית לשמונה גופים מוסדיים מישראל, במסגרתה גייסה החברה 10 מיליון דולר.

מנכ"ל ראדא, דב סלע, אמר כי "ביחס לרבעון המקביל אשתקד, הודות למכירות המכ"מים הטקטיים מבוססי התוכנה שלנו. במהלך החודשים האחרונים חיזקנו את ההשקעה בתשתית המכירות שלנו, כדי לספק מענה לצורך הגובר בשוק ובהתאם לציפיות שלנו לצמיחה עתידית ארוכת טווח. פעולות אלו אפשרו לנו לספק הזמנה גדולה ואסטרטגית של מערכות ממשפחת המכ"ם הרב-משימתי שלנו לזרוע צבאית בארה"ב. אנו מאמינים כי הזמנה זו מייצגת את פירות יישום האסטרטגיה שלנו, ואנו מזהים פוטנציאל להזמנות נוספות".