הווילה של היהלומן חנן אברמוביץ' מוצעת ב-13.5 מיליון שקל

יהלומנים טוענים כי אברמוביץ' פושט הרגל "עקץ" אותם בהיקף 60 מיליון דולר ■ הווילה האמורה מוקמת ברחוב שלונסקי 25 בהרצליה פיתוח, על שטח של כמעט דונם בשטח בנוי של 432 מ"ר הכולל בריכת שחייה ופרגולות

הווילה בהרצליה פיתוח  / צילום: מאיר מאירי
הווילה בהרצליה פיתוח / צילום: מאיר מאירי

הווילה של סוחר היהלומים חנן אברמוביץ' בהרצליה פיתוח מוצעת למכירה במחיר מינימום של 13.5 מיליון שקל. אברמוביץ' מוגדר כפושט רגל, והחברה שבבעלותו, חנן אברמוביץ' יהלומים, נקלעה לפירוק, שבמסגרתו מונו כונסי נכסים למימוש נכסיו במטרה להשיב לנושיו חובות שהותיר.

הווילה האמורה מוקמת ברחוב שלונסקי 25 בהרצליה פיתוח, על שטח של כמעט דונם בשטח בנוי של 432 מ"ר, בריכת שחייה ופרגולות. הצעות לרכישת הווילה ניתן להגיש עד ה-11 בדצמבר.

במחצית 2016 התפוצצה הפרשה, כאשר אברמוביץ', סוחר ותיק בבורסה ליהלומים, נעצר בעקבות תלונות של יהלומנים במפלג ההונאה של משטרת מחוז תל אביב, לפיהן הוא עקץ אותם- לקח מהם יהלומים בשווי 60 מיליון דולר לצורך מכירתם ולא שילם. בנוסף, המשטרה חשדה כי מלבד הווילה בהרצליה, אברמוביץ' מחזיק בכספים נוספים מעבר לים, לרבות בהונג קונג. מנגד, טען אברמוביץ' כי קרס כלכלית כמו יהלומנים רבים, ולא עקץ איש.

כונסי הנכסים הם עו"ד ארז חבר ממשרד עמית פולק מטלון, המייצג את היהלומנים הטוענים כי אברמוביץ הונה אותם, והגישו את הבקשה לפירוק החברה, ועו"ד עמית פינס ממשרד פישר בכר חן וול אוריון, המייצג את בנק מזרחי.