האנליסטים לא מרפים: קנו מניית טאואר - תזנק עוד 45%

טאואר ערכה אתמול בניו-יורק כנס משקיעים והעלתה דרמטית את תחזית המכירות השנתית ■ דרקסלר המילטון מעלה את מחיר היעד ל-46 דולר למניה, האנליסטים בנידהאם אגרסיביים יותר ונוקבים במחיר יעד של 50 דולר

ראסל אלוואנגר / צילום: איל יצהר
ראסל אלוואנגר / צילום: איל יצהר

טאואר ערכה אתמול (ד') כנס משקיעים בניו-יורק, ועדכון המלצות לא איחר לבוא. בבית ההשקעות דרקסלר המילטון העלו את מחיר היעד למניה מ-38 דולר ל-46 דולר, פרמיה של כ-33% על מחיר הנעילה אמש בוול סטריט. נזכיר כי מניית החברה זינקה בכ-65% מתחילת 2017. ההמלצה נותרת על "קנייה".

במסגרת הכנס, הציגה טאואר  אסטרטגיה ארוכת טווח עם תחזית מכירות עתידית שאפתנית במיוחד: 3.5 מיליארד דולר בשנה. זאת לעומת קצב מכירות שנתי של כ-1.4 מיליארד דולר היום. בחברה מקווים להשיג זאת באמצעות העלאת כושר הייצור הפנימי, כמו גם עסקאות מיזוגים ורכישות עתידיות.

אבל מסתבר שהכול יחסי בחיים, והאנליסט קודי אקרי עוד היה שמרן באופן יחסי. בבית ההשקעות נידהאם מיהרו להעלות את מחיר היעד למניה מ-45 דולר ל-50 דולר, פרמיה של כ-45% על מחיר הנעילה אמש בניו-יורק. האנליסטים בנידהאם משמרים המלצת "קנייה חזקה" לטאואר, ומציינים תחת הכותרת "שמיים בהירים באופק", כי התרשמו מאוד מיכולת הצמיחה של החברה.

בנוסף, העניקו בנידהאם גושפנקא לדברי הנהלת החברה, וכתבו כי הם בטוחים ביכולת החברה להגיע ליעד המכירות של 3.5 מיליארד דולר בשנה, עובדה שתגרור רווח שנתי מוערך של כ-520 מיליון דולר.