בנק אגוד יספק מחר שירות טלפוני וייפתח באופן מלא ביום א'

לאחר שהשביתו את כל הסניפים השבוע במחאה על המיזוג עם מזרחי-טפחות, הודיעה היום הנהלת בנק אגוד כי מחר יינתן שירות טלפוני בכל סניפי הבנק ■ הסניפים הסגורים ככלל בימי ראשון יהיו פתוחים באופן מלא לקהל הרחב ביום ראשון הקרוב

בנק אגוד / צילום: שי אפשטיין
בנק אגוד / צילום: שי אפשטיין

לאחר שהשביתו את כל הסניפים השבוע, הודיעה היום (ה') הנהלת בנק אגוד כי מחר יינתן שירות טלפוני בכל סניפי בנק אגוד, וכן במוקד הטלפוני. הסניפים ייפתחו באופן מלא ביום א' הקרוב, בתאריך 3 לדצמבר.

גם הסניפים הסגורים ככלל בימי ראשון, יהיו פתוחים באופן מלא לקהל הרחב ביום א' הקרוב. ניתן לבצע פעולות ולקבל מידע גם באתר הבנק ובאפליקציה הסלולרית.

מהבנק נמסר כי "הנהלת הבנק פועלת למזעור הפגיעה בלקוחות ועושה את המיטב על מנת לחזור לפעילות מלאה בהקדם האפשרי ולהמשיך במתן שירות בנקאי מקצועי, איכותי ואמין לקהל לקוחות הבנק. הבנק רואה את טובת לקוחותיו לנגד עיניו וימשיך לפעול למתן מענה לצרכיהם הבנקאיים, כפי שעשה עד כה".

המאבק החל לאחר שמוקדם יותר השבוע  נודע על חתימת ההסכם למכירת הבנק למזרחי-טפחות. מזרחי-טפחות לא מתכוון לקלוט את מלוא 1,200 עובדי הבנק. לפי הערכות הבנק רוצה לקלוט רק כ-700 עובדים. בוועד העובדים מתנגדים לכך נחרצות כמו גם לכוונה להעביר את עובדי אגוד לחוזה הקיבוצי של עובדי מזרחי-טפחות. הועד כבר החל בעיצומים ומאבק למניעת המיזוג, וסביר שאלו יוחרפו בעקבות החתימה. 

"המיזוג הזה הוא רע לעובדים, רע לציבור הרחב ומשרת רק את האינטרסים של קבוצות הטייקונים הכי חזקות במשק ששולטות בכסף של הציבור. אנחנו נבהיר היום לקבוצת עופר ולבנק ישראל: אנחנו לא ניתן ל-1,200 עובדים ללכת הביתה", נמסר מוועדי העובדים בבנק.

יצוין כי במסגרת המיזוג בין הבנקים, צפויים 500 עובדי בנק אגוד לעזוב את הבנק.