ירידות בסיום המסחר בוול סטריט; הנפט ירד בכ-3%

מפעילת אפליקציית סנאפצ'אט זינקה אמש בחדות - כעת התיקון? ■ מאקרו: השינוי במספר המשרות בארה"ב לחודש נובמבר, השינוי השבועי במלאי הנפט הגולמי ■ דוחות ברודקום, לולולמון ו-ורינט יפורסמו לאחר הנעילה

וול סטריט / צילום: רויטרס
וול סטריט / צילום: רויטרס

המסחר בוול סטריט הסתיים היום (ד') בירידות שערים על רקע ירידות בשוקי אירופה ולאחר מפולת בבורסות אסיה הבוקר.

 

פורסם השינוי במספר המשרות בארה"ב לחודש נובמבר, להוציא הסקטורים החקלאי והממשלתי. במהלך התקופה התווספו 190 אלף משרות חדשות, בהתאם לתחזיות המוקדמות. זאת לעומת 235 אלף משרות חדשות בחודש אוקטובר.

כן פורסם השינוי השבועי במלאי הנפט הגולמי בארה"ב, שהצטמצם ב-5.6 מיליון חביות. 

בגזרת הדוחות, ברודקום , לולולמון  ו-ורינט הישראלית (סימול: VRNT) יפרסמו את תוצאותיהן הרבעוניות לאחר נעילת המסחר.

מניית סנאפ , מפעילת אפליקציית סנאפצ'אט, זינקה אמש במהלך המסחר לאחר שברקליס הבריטי שדרג את המלצתו על המניה, בין היתר לאור העיצוב מחדש של האפליקציה וכן על רקע הטמעת מודל תמחור מודעות חדש.

ה"וול סטריט ג'ורנל" פרסם כי פייסבוק  שוכרת מנהל שינהל משא-ומתן לרכישת זכויות שידורי ספורט, ושלגיוס הסופי יהיה תקציב של "כמה מיליארדי דולר". הסכום הזה לא ישיג הרבה בעולם הטלוויזיה הקונבנציונלית, אבל הוא מייצג ערימת מזומנים ענקית לעסקאות של אינטרנט. אמזון , למשל, שילמה 50 מיליון דולר עבור זכויות שידור של משחקי NFL (ליגת הפוטבול), ופייסבוק מעוניינת בגישה למשחקים חשובים אפילו אם ליגות הספורט ידרשו תשלומים גבוהים - כמו הצעת מחיר של 600 מיליון דולר שהעמידה לשידורי קריקט הודי.

מניות הפיננסים ריכזו עניין לאחר שבימים האחרונים שברו שיאים.