יצרנית הרכיבים האלקטרוניים פלקס מרחיבה פעילותה בישראל

הניחה אבן-פינה להקמת מרכז ייצור חדש בפארק הטכנולוגי של מודיעין, שבו יועסקו כ-1,000 עובדים ■ המרכז החדש ייבנה על שטח של יותר מ-30,000 מ"ר, ואליו יועברו כ-800 עובדי החברה ■ יגויסו כ-200 עובדים חדשים

שר הכלכלה אלי כהן / צילום: דודי ועקנין
שר הכלכלה אלי כהן / צילום: דודי ועקנין

יצרנית הרכיבים האלקטרוניים, פלקס, מרחיבה את פעילותה בישראל, והיום (א') הניחה אבן-פינה להקמת מרכז ייצור חדש בפארק הטכנולוגי של מודיעין, מכבים ורעות שבו יועסקו כ-1,000 עובדים. המרכז החדש ייבנה על שטח של יותר מ-30,000 מ"ר ואליו יועברו כ-800 עובדי החברה, שמועסקים כיום באתר שלה ביבנה. עם פתיחת המרכז החדש בפארק הטכנולוגי שבמודיעין, החברה צפויה לגייס לשורותיה עוד כ-200 עובדים חדשים. בפלקס העריכו היום כי הקמת המרכז תושלם בעוד כשנה.

פלקס, שעד לפני כשנה וחצי נקראה פלקסטרוניקס, מעסיקה בישראל כ-4,000 עובדים שמועסקים במספר אתרים במגדל העמק, יבנה, חיפה ואופקים. החברה עוסקת בתכנון ובניית מוצרים מקצה לקצה ומעניקה שירותים חיצוניים בתחומי ההנדסה היצור עבור חברות בענפי התעשייה השונים.

שר הכלכלה והתעשייה, אלי כהן, שהשתתף בטקס הנחת אבן-הפינה למרכז היצור החדש של פלקס במודיעין, אמר היום כי "הגדלת פעילותה של ענקית האלקטרוניקה פלקס בישראל, לצד פתיחה של מפעל יצור חדש הן תולדה של החדשנות הטכנולוגית וההון האנושי שיש כאן". לדברי שר הכלכלה כהן, בישראל פועלות כ-350 חברות בינלאומיות ומשרדו מוביל מאמץ להתבססות של חברות נוספות במשק.

הפארק הטכנולוגי במודיעין, שבו פלקס מקימה את המרכז החדש שלה משתרע על שטח של 4,700 דונם ומהם 2,500 דונם שטחים ירוקים. עד כה שווקו במקום מגרשים בגודל של כ-770 אלף מ"ר. לדברי ראש עיריית מודיעין, מכבים ורעות, חיים ביבס, בפארק כבר פועלים מעל 140 עסקים, רבים מהם בתחום ההייטק: "נוסיף לפעול כדי להביא למתחם הזה חברות נוספות מתחום ההייטק", אמר.