מצלאוי השלימה מכירת הנכס שלה בגבעתיים ב-84 מ' ש'

מדובר במגרש במתחם כורזין שבגבעתיים, שבו יש למצלאוי זכויות להקמת בניין של יותר מ-30 קומות, שעיקרן מיועדות למשרדים, נוסף על שטחי מסחר ומגורים

סמי מצלאוי  / צילום: תמר מצפי
סמי מצלאוי / צילום: תמר מצפי

כחודש לאחר חתימת ההסכם למכירת המגרש של חברת מצלאוי בגבעתיים לידי חברת הנדל"ן צמח המרמן וחברת אורקום אסטרטגיות של אורן ואבי חלפון, היום הושלמה העסקה בין הצדדים, שהיקפה הכולל כ-84 מיליון שקל.

מדובר במגרש במתחם כורזין שבגבעתיים, שבו יש למצלאוי זכויות להקמת בניין של יותר מ-30 קומות, שעיקרן מיועדות למשרדים, נוסף על שטחי מסחר ומגורים.

המכירה הנוכחית מתבצעת לאחר שני ניסיונות קודמים למכירת הנכס שקידמה החברה שבשליטת סמיר מצלאוי ואליהו קנפלר, שבסופו של דבר לא יצאו לפועל. נכס זה הוא אחד הנכסים המרכזיים של מצלאוי, הנמצאת במצב פיננסי מאתגר כבר תקופה לא קצרה, ומימושו כעת צפוי לסייע לה להתמודד עם התחייבויותיה.

בהתאם להסכם בין הצדדים, הרוכשים ישלמו למצלאוי כ-38 מיליון שקל, בנוסף ל-10 מיליון שקל כפירעון הלוואת בעלים שהעניקה מצלאוי לחברת אבן השוהם, באמצעותה היא מחזיקה בנכס. נוסף על כך התחייבו צמח המרמן ושותפיהם בעסקה לקחת על עצמם הלוואה בנקאית בהיקף של כ-36 מיליון שקל, שלקחה חברת אבן השוהם.