ההכרזות של אסוס: פנייה לגיימרים ודגש על חיי סוללה

אסוס הטיוואנית הגיעה השנה ל תערוכת CES עם קו מוצרים רחב במיוחד, הכולל שדרוגים לרבים ממחשביה וגם כמה מחשבים חדשים ■ המרכזי שבהם הוא הלפטופ Zenbook Flip 14, שהופך גם לטאבלט ומגיע עם עט

Asus Zenbook14 Flip, ROG Strix GL12, מחשב גיימרים / צילום: אסוס
Asus Zenbook14 Flip, ROG Strix GL12, מחשב גיימרים / צילום: אסוס

אסוס הטיוואנית הגיעה השנה לתערוכת CES עם קו מוצרים רחב במיוחד, הכולל שדרוגים לרבים ממחשביה וגם כמה מחשבים חדשים. המרכזי שבהם, מבחינת שוק המיינסטרים, הוא הלפטופ Zenbook Flip 14, שהופך גם לטאבלט ומגיע עם עט. עוביו 13.9 מילימטר בלבד, והוא מצויד במעבד אינטל i7 מהדור השמיני. הוא כולל טכנולוגיית טעינה מהירה שלפי אסוס יכולה לטעון את הסוללה ל-60 אחוזים תוך 49 דקות, ולדבריה לאחר טעינה מלאה הסוללה תספיק ל-13 שעות. הוא יושק במרץ ויעלה החל מ-899 דולר.

החברה גם עדכנה את דגם ZenBook 13, כך שגם הוא מצויד כעת במעבד מהדור השמיני. הוא שוקל 985 גרם בלבד, והסוללה שלו אמורה להחזיק 15 שעות. לצדם הוצגה גרסה מעודכנת של הלפטופ X507, שיימכר ככל הנראה במחיר נמוך יותר. הוא מסתפק במעבד דור שביעי, מגיע עם מסך 15.6 אינץ' ושוקל 1.68 קילוגרם.

לצדם אסוס הציגה מספר מחשבים ייעודיים לגיימרים, כשהבולט בהם הוא ROG Strix GL12. מדובר במחשב שולחני שהחברה תיארה את עיצובו כ"לא קונבציונלי" ו"אגרסיבי". הוא כולל את הכרטיס הגרפי GeForce GTX 1080 של אנווידיה, ואפקטי תאורה בהתאמה אישית. עוד בגזרת הנייחים, החברה שדרגה גם שני מחשבי All-in-One מסדרת Vivo: Vivo AiO V272 מגיע עם צג מולטי-טאץ' בגודל 27 אינץ', ואילו Vivo AiO V222 קטן יותר, עם צג בגודל 22 אינץ'. שלושת המוצרים יהיו זמינים במחצית הראשונה של השנה.

מלבד מחשבים, אסוס מציגה ב-CES גם כמה ראוטרים, ובהם Lyra Voice ו-Lyra Trio, שנועדו להגדיל את טווח הקליטה לכל חלקי הבית גם בתנאים לא אידאליים. Voice מתממשק עם העוזרת האישית של אמזון, אלכסה, ומצויד ברמקולים ומיקרופון על מנת לתקשר עמה. בשני הראוטרים ניתן לבדוק מידע על איכות הרשת ולקבל הודעות במקרה של תקלות.