דל חשפה אפליקציה שמאפשרת לשלוט בטלפון דרך המחשב

החשיפה נעשתה במסגרת תערוכת CES ■ גם טלפונים של אנדרואיד וגם אייפונים יפעלו עם התוכנה, אך מכשירי אפל בפונקציונליות מוגבלת - המשתמשים יוכלו לגשת לשיחות והודעות טקסט אך לא לאפליקציות

חברת Dell חשפה שלשום (ג') ב-CES, תערוכת האלקטרוניקה הגדולה בעולם, את Dell Mobile Connect - אפליקציה שמאפשרת שליטה מלאה על סמארטפונים דרך מחשבי החברה.

האפליקציה תאפשר למשתמשים לבצע שיחות, לשלוח טקסטים, להריץ אפליקציות המותקנות בסלולרי, ולראות נוטיפיקציות דרך המחשב. התוכנה תובנה מראש בכל מחשביה החדשים של החברה מדגמי XPS, Inspiron, Alienware ו-Vostro.

גם טלפונים של אנדרואיד וגם אייפונים יפעלו עם התוכנה, אך מכשירי אפל בפונקציונליות מוגבלת - המשתמשים יוכלו לגשת לשיחות והודעות טקסט אך לא לאפליקציות. משתמשים שירצו להשתמש בתוכנה יצטרכו להוריד לשם כך אפליקציה תואמת לסלולרי.

בנוסף, דל הכריזה על שדרוג למחשב XPS 15 2-in-1. בגרסה שיצאה בשנה שעברה היה לו מסך 13 אינץ' ואילו בדגם החדש המסך בגודל 15.6 אינץ'. מלבד השינוי הוויזואלי, המחשב החדש גם עוצמתי יותר, ומצויד במעבד 8 ליבות i8 של אינטל בניגוד ל-Core M של אינטל בדגם הקודם. בנוסף, למחשב החדש מעבד גרפי של Radeon מסדרת Vega, מקלדת Maglev עם מכניזם המבוסס על מגנטים, תצוגת 4K Ultra HD של InfinityEdge, משטח מגע ועט למסך. לפי החברה, הדגם החדש מסוגל להריץ יישומים מגוונים של תכנון והנדסה, קבצים מאסיביים ומשחקים כבדים. מחירו מתחיל מ-1,299 דולר והוא אמור לצאת לשוק באביב הקרוב.

החברה הציגה בתערוכה גם מספר אביזרי מחשוב כמו כונן אחסון SSD Thunderbolt נייד ודק מאוד, בעובי 16 מילימטר בלבד, עם מהירות העברה שמגיעה עד 2,650MBps. לדבריה של דל הוא "כונן האחסון הקומפקטי בעולם מסוג Thunderbolt 3". הוא יימכר החל מה-28 בפברואר, במחיר 439 דולר עבור שטח אחסון של 500 ג'יגה בייט, או 799 דולר עבור שטח של 1 טרה בייט.