2DO! פותחת פעילות בתחום ניהול דאטה ארגוני

החברה, שמתמחה בייעוץ וניהול פרויקטים בתחום האי-קומרס, מרחיבה את פעילותה ומצרפת לשורותיה את יעל קנדר - אחת הדמויות המנוסות בתחום זה בישראל

איקומרס / צילום: שאטרסטוק
איקומרס / צילום: שאטרסטוק

על רקע התחזקות תחום האי-קומרס (E-Commerce, מסחר אלקטרוני) בישראל וכפועל יוצא מזה הצורך ההולך וגובר של ארגונים במיקסום יכולות השימוש בדאטה, נכנסת לפעילות בתחום שחקנית חדש: חברת 2DO! המתמחה בייעוץ וניהול פרויקטים בתחום האי-קומרס.

החברה שבבעלות מיכל חיון וערן שיאון מצרפת לשורותיה את יעל קנדר - אחת הדמויות המנוסות בתחום זה בישראל, שתנהל את הפעילות ותציע שירותי ניהול ויישום אסטרטגיית דאטה בארגונים. השירותים נדרשים למיקסום המרה ונאמנות באמצעות כלים טכנולוגיים כמו Marketing Automation.

קנדר עוסקת בתחום השיווק והפרסום מזה כ-14 שנה, מתוכן 8 שנים בהקמה וניהול פלטפורמות דאטה, מועדוני נאמנות ואתרי סחר אלקטרוני בעולמות ה-B2C וה-B2B. היא שימשה בעבר כמנהלת השיווק ברשת האופנה דלתא, כמנהלת דאטה ו-CRM בקימברלי קלארק וכמובילת תוכנית השיווק לפתרונות טרנספורמציה דיגיטלית במיקרוסופט. בנוסף היא מרצה ומנהלת קורס דאטה מרקטינג בבית ספר למקצועות הדיגיטל דיגיטלנט.

חברת 2DO! היא אחת החברות היחידות המתמחות בתחום האי-קומרס בישראל, ועם לקוחותיה נמנים חלק מהגופים הגדולים במשק הפועלים בתחום זה, כמו שופרסל, שטראוס, פז-יילו, לאומי קארד, קימברלי קלארק, אבן קיסר, החברה המרכזית למשקאות, אדידס, WOW, נעמן, ורדינון ועוד.

מיכל חיון, מבעלי החברה, מסבירה את הרציונל מאחורי צירופה של קנדר. לדבריה, "חברות מבינות היום שהיתרון התחרותי שלהן נמצא בהצבת הלקוח במרכז וניהול מסעות הלקוח, ולכן מטמיעות מערכות, אבל עדיין לא ממש יודעות איך למקסם את השימוש בהן לטובת הגברת נאמנות הלקוח. הן מבינות שעליהן להיערך לעידן החדש - השאלה היא איך עושים את זה בצורה הנכונה ביותר, כך שתייצר תוצאות עסקיות, ולשם כך צריך אסטרטגיה עסקית ברורה שבאה לפני כל טכנולוגיה.

"ארגונים צריכים לשאול את עצמם כמה שאלות בסיסיות בכל הקשור בדאטה של הארגון שלהם: האם יש לארגון הבנה של מסעות הלקוח שלו לקצה? כמה הדאטה שימושית? האם מודדים את הפרמטרים הנכונים? האם יש לחברה את כוח-האדם המתאים, ואת התהליכים המובנים הנכונים כדי לתמוך בהם?

"אנחנו רוצים להיות השותפים העסקיים ולעשות עם החברות את המהפכה בדרך בה הן עושות שימוש בדאטה שלהן", אומרת חיון.