יעקב טרוזמן ימונה לסמנכ"ל החטיבה העסקית של פרטנר

יעקב (קוקי) טרוזמן משמש כיום כסמנכ"ל מכירות בבינת ■ לפני כן שימש בתפקידים בכירים בהוט ובסלקום

יעקב (קוקי) טרוזמן ימונה לתפקיד סמנכ"ל החטיבה העסקית בפרטנר. טרוזמן ותיק מאד בשוק התקשורת והוא בעל ניסיון וידע רב שצבר בתחום הניהול והמכירות בשורה של חברות תקשורת שבהם עבד ב-16 השנים האחרונות. דירקטוריון קבוצת פרטנר אישר אתמול את מינויו. עבור החטיבה העסקית בפרטנר ועבור החברה בכלל מדובר במינוי שללא ספק יסייע לה רבות לנוכח האתגרים שבפניהם ניצבת החברה.

בתפקידו האחרון היה סמנכ"ל אגף עסקי בבינת תקשורת מחשבים. קודם לכן, היה במשך ארבע שנים סמנכ"ל מכירות בקבוצת הוט, וניהל את חטיבת המכירות הפרטית כולל תחום המשווקים, טלמרקטינג ורשת הדוכנים בפריסה ארצית של החברה. בשנים 2001-2011, שימש בתפקידים שונים בחברת סלקום, בהם תפקידי ניהול בכירים בתחום הלקוחות האסטרטגיים והעסקיים, וניהול אגף לקוחות עסקיים של החברה.

מנכ"ל קבוצת פרטנר איציק בנבנישתי: "אני מברך על הצטרפותו של יעקב לקבוצת פרטנר, ובטוח שבזכות הניסיון הניהולי העשיר שלו בשוק התקשורת, והידע המקצועי המשמעותי שהוא מביא בתחום שירותי התקשורת ללקוחות עסקיים נעצים את מומנטום שבו נמצאת החברה בכל תחומי פעילותה. הצטרפותו של יעקב תעשיר את החוויה שאנו מעוניינים להעניק ללקוחותינו העסקיים בזכות פתרונות האינטגרציה המתקדמים שאנו מציעים להם".