GSA: פלאפון מצטרפת לרשימה הרשתות המהירות בעולם

הרקע: הטמעה של טכנולוגיות חדשות וכן העובדה שהרשת של פלאפון היא הפחות עמוסה מבין כל הרשתות בארץ

רן גוראון, מנכ"ל פלאפון / צילום: יונתן בלום
רן גוראון, מנכ"ל פלאפון / צילום: יונתן בלום

חברת פלאפון נכנסה לרשימה של ארגון ה-GSA, כאחת מהרשתות הסלולריות המהירות בעולם, וזאת לאחר שהטמיעה כמה טכנולוגיות במקביל שמשדרגות את מהירות גלישה לקצבים מהירים משמעותית.

ארגון ה-GSA העולמי ומצא כי חברת פלאפון נמנית ברשימת החברות המהירות בעולם זאת מתוך כ-900 מפעילי סלולר שנבדקו.

עוד פרסם הארגון כי פלאפון היא אחת מ-39 החברות היחידות בעולם בעלות היכולת להפעיל קבצי הורדה של Gigabit LTE כאשר החברות שנמצאות ברשימה משתמשות בכל שלושת הטכנולוגיות המתקדמות על פני הרשת הרשת: Mimo 4X4 ,QAM256 ו- Carrier Aggregation (איחוד רצועות תדרים - שאותו היא מפעילה על גבי תדרים קיימים בשתי רצועות שונות של 2,100 ו-850 מגה הרץ).

אחת הסיבות שפלאפון נכנסה לרשימה היא העובדה שבניגוד לשאר הרשתות בארץ, הרשת שלה פחות עמוסה, והיא לא חולקת אותה עם רשתות אחרות.

לאחרונה השלימה פלאפון 50% מפריסת רשת MIMO 4X4 והצהירה כי עד סוף 2018 הפריסה המתוכננת תושלם במלואה בכל רחבי הארץ.

בבדיקה שנערכה נמצא כי רשת פלאפון מספקת מהירות הורדה מירבית של 380 מגה ביט בשניה לעומת המהירות הקיימת בדור 4 שיכולה להגיע עד 150 מגה ביט בשנייה.

רן גוראון, מנכ"ל פלאפון, מסר: "שמחנו לקבל את תוצאות הבדיקה של ארגון ה-GSA וזה עדות נוספת לכך שפלאפון היא הרשת המהירה בישראל. כבר עכשיו השלמנו למעלה מ-50% מפריסת הטכנולוגיות המתקדמות על רשת דור 4, ואנחנו נשלים פריסה מלאה עד למחצית השנה הנוכחית. כחברה שמתמקדת בסלולר שמנו לעצמנו מטרה להיות הטובים והמהירים ביותר, ולהציע חווית משתמש שאין לה מתחרה בשוק הישראלי".