סגירה אדומה באירופה; הונדה תבצע ריקול ל-350 אלף רכבים

מניות הרכב התנודדו, כשטויוטה משכה את המדדים מטה ■ הונדה הודיעה שתבצע ריקול ל-350 אלף רכבים ברחבי סין, בעקבות בעיה במנוע, כך על פי דיווח ברויטרס

אולם המבואה של בורסת לונדון / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב
אולם המבואה של בורסת לונדון / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב

המסחר בבורסות אירופה ננעל היום (ג') בירידות שערים ובורסות אסיה ננעלו בעליות, לאחר נעילה חיובית אתמול ועליות חדות בנעילת המסחר בבורסות אירופה. 

 

הרפורמה של טראמפ שפורסמה אתמול כוללת תקצוב של כ-200 מיליארד דולר בעשור. מתוך הסכום הכולל, כ-100 מיליארד דולר יהיו זמינים למדינות ולרשויות המקומיות ברחבי ארה"ב בשיטת "מאצ'ינג" שתדרוש השקעה גם מצידן - המימון הפדרלי אמור לכסות עד 20% מעלות כל פרויקט, כשהמדינות והערים ישאו בשאר העלות.

הפן האירופי נפתח בעלייה מינורית של 0.02%, בעוד המדדים העיקריים מושכים לכיוונים שונים. 

עונת הדוחות בעיצומה, והיום ידווחו טלקום אוסטריה , נטיקסיס  ו- Randstad.

 

הניקיי היפני התרומם ב-0.46%. מניות הרכב התנודדו, כשטויוטה  משכה את המדדים מטה עם ירידה של 1.26%. מניות הפיננסים, שנסחרו בעליות רוב שעות המסחר, תפסו מגמת ירידה.  Fanuc Manufacturing  עלתה ב-0.76%, ו- Fast Retailing  עלתה ב-0.05%.

הקוספי עלה ב-1.05%, מובל על ידי המניות הגדולות, ביניהן סמסונג  שעלתה ב-4.68%, ו SK Hynix שהתרוממה ב-3.89%. מגמה מעורבת במניות הרכב: יונדאי  איבדה 0.32%, קיה  עלתה 0.91%. 

מדד ההאנג סאנג עלה 2.18%,  HSBC  התרוממה 1.26%. הונדה הודיעה שתבצע ריקול ל-350 אלף רכבים ברחבי סין, בעקבות בעיה במנוע, כך על פי דיווח ברויטרס. עד כה לא דווח על תאונות ונפגעים. המניה ירדה ב-0.34%.