Perception Point הודיעה על סבב גיוס ראשון של 8 מיליון דולר

חברת הסייבר שפיתחה אבטחה למניעת תקיפות אימייל בטכנולוגית ענן, יוצאת לסיבוב גיוס ראש בהובלת קרן פיטנגו ■ "החברה כיום מונה 25 איש, ואני מעריך שנגדל בערך ב-15% אחוז" אומר המנכ"ל יורם זלינגר

מיכאל אמינוב  יורם זלינגר שלומי לוין / צילום: צילום: Perception Point
מיכאל אמינוב יורם זלינגר שלומי לוין / צילום: צילום: Perception Point

חברת סייבר Perception Point הודיעה על סבב גיוס ראשון של 8 מיליון דולר. החברה פיתחה פתרון אבטחה לארגונים שנועד למנוע תקיפות באמצעות אימייל.

את הסבב הובילה קרן ההון סיכון פיטנגו, יחד עם State of Mind Ventures ו-Korea Investment Partners. בעקבות ההשקעה, רמי קליש מפיטנגו יצטרף לדירקטוריון החברה.

Perception Point פיתחה פלטפורמה שנועדה להגן על משאבי תוכן אירגוניים כמו קבצים ו-URLs מפני אקספלויטציות. המוצר הראשוני של החברה הוא Secure Email Gateway, אשר דרכו עוברים כלל האימיילים שנשלחים לאירגון. לדברי יורם זלינגר, מנכ"ל Perception Point, כאשר הפלטפורמה מזהה קישור או קובץ שמכיל איום על הארגון, המייל מסומן. כך ארגונים יכולים להיות מודעים לאיומים ולטפל בהם בהתאם למדיניות הפנימים בכל ארגון.

קיימות בשוק חברות רבות שעוסקות בנושא ההגנה על אירגונים. מה שמייחד את הפלטפורמה של Perception Point, לדברי זלינגר, היא טכנולוגיית הזיהוי שלהם. "הטכנולוגיה הזאת באה מטכנולוגיית זיהוי דטרמיניסטית ולא התנהגותית או סטטיסטית, כמו אצל רבים מהמתחרים, ולכן היא פורצת דרך ומאוד ייחודית", אמר ל"גלובס".

"יש לנו מערכת שניזונה ממידע לא מפולטר שמגיע מהמעבד של המחשב. זה מאפשר לנו לראות את המידע מבלי שעבר מניפולציות. יש שם גרף שקוראים לו CFI - זה גרף דטרמיניסטי וכל סטייה מהגרף, היא בוודאות ניסיון התקפה של המכונה ונסיון להריץ תוכנה זדונית כדי להתקיף את המכונה".

טכנולוגיות שפועלות ברמת המעבד מספקות הגנה מירבית, אך טכנולוגיות ענן הן לרוב מהירות יותר, אמר זלינגר. לכן הטכנולוגיה של Perception Point מחוברת למערכת מבוססת ענן. "זה שאנחנו נמצאים בענן מאפשר לנו מהירות סריקה גבוה עד פי 60 מהמהירויות המתחרות. אנחנו מעכבים הודעת אימייל בממוצע 3 שניות ועד 30 שניות".

ב-Perception Point מתכוונים להשתמש בהשקעה כדי להרחיב הפתרון שפיתחו לאימייל גם לפלטפורמות שיתוף בענן ולשירותי מסרים מיידיים תוך אירגוניים, ולהגדיל את נוכחות החברה בשוק האמריקאי. "פתחנו משרד מכירות בבוסטון בסוף שנה שעברה", אמר זלינגר. "בראש ובראשונה נעמיק ונגייס עוד עובדים בארה"ב, בצד של המכירות. בצד של המוצר, אנחנו מרחיבים את הכיסוי שלנו מאימייל להרבה מוד אפליקציות נוספות. החברה כיום מונה 25 איש, ואני מעריך שנגדל בערך ב-15% אחוז השנה".

Perception Point:
25 עובדים, מתוכם 21 עובדים בארץ ו-4 בבוסטון.
מייסדים: שלומי לוין ומיכאל אמינוב
מנכ"ל: יורם זלינגר
סה"כ גיוסים עד כה: 10 מיליון דולר- סיד של 2 מיליון מ- עם State of Mind Ventures, סבב גיוס ראשון של 8 מיליון דולר בהובלת קרן פיטנגו.
משקיעות: קרן פיטנגו, יחד עם State of Mind Ventures ו- Korea Investment Partners.