דיווח: אפל תוציא אוזניות over-ear ואיירפודס משודרגות

כך צופה האנליסט מינג צ'י קו מחברת KGI במכתב למשקיעים ■ אלא שהאוזניות החדשות יציעו סאונד משופר משל האיירפודס ויהיו גם יקרות יותר בהתאם

earpods של אפל / צילום: ג'ון גרס, רויטרס
earpods של אפל / צילום: ג'ון גרס, רויטרס

אפל תוציא השנה אוזניות פרימיום חדשות בעיצוב over-ear (כלומר אוזניות שמכסות את האוזן) שיהוו את המקבילה של ה-AirPods, האוזניות האלחוטיות של אפל שמתמקמות בתוך האוזן - כך צופה האנליסט מינג צ'י קו מחברת KGI במכתב למשקיעים. אלא שהאוזניות החדשות יציעו סאונד משופר משל האיירפודס, ויהיו גם יקרות יותר בהתאם. ככל הנראה האוזניות החדשות ייצאו ברבעון הרביעי של 2018 או לאחר מכן.

בנוסף, קו אומר שאפל תוציא גם איירפודס משודרגות במחצית השנייה של 2018. בעוד שעיצוב האוזניות ככל הנראה לא ישתנה, הרכיבים הפנימיים של האיירפודס כנראה ישתכללו, והאוזניות יגיעו בצירוף קופסה לטעינה אלחוטית. אפל הודיעה כבר באופן רשמי שהיא מתכננת להוציא קופסה כזו עבור האיירפודס, שתימכר בנפרד כמוצר נלווה.

בשבוע שעבר דווח בבלומברג כי האיירפודס החדשות יכללו גם תמיכה בסירי שתאפשר הפעלה מהירה יותר של שליטה קולית. אוזניות ה-over-ear הצפויות יתווספו לליין מוצרי האודיו של החברה שהולך וגדל וכולל גם את הרמקול החכם הומפוד שיצא לאחרונה, אוץו החברה שיווקה תוך שימת דגש על הסאונד האיכותי שהוא מציע בהאזנה למוזיקה.

קו מאמין שאפל אף מגייסת ספק חדש כדי להתמודד עם הצמיחה הגדולה בייצור האיירפודס. ההזמנות של רכיבי איירפודס צפויות לצמוח ב100-200 אחוזים בשנה הפיסקלית 2018, בעוד שהזמנות של האוזניות השלמות יקפצו ב60-80 אחוזים באותה תקופה. קו צופה שיוזמנו 24-26 מיליון יחידות ב-2018.