אתי גוילי תסיים תפקידה כמנכ"לית איסתא ישראל ותמונה ליו"ר

בתום 14 שנים בהם שימשה כמנכ"לית חברת התיירות, תסיים גוילי את תפקידה הנוכחי בסוף 2018 ■ טרם נמצא מנכ"ל חדש

אחרי 14 שנים בתפקיד מנכ"לית איסתא, אתי גוילי תסיים את תפקידה ותמונה ליו"ר איסתא ישראל. גוילי תסיים את תפקידה כמנכ"לית בסוף דצמבר 2018. אחישי גל, בעלי איסתא, מסר כי במהלך התקופה הזו תפעל החברה לאתר מנכ"ל חדש.

גוילי כיהנה בתפקיד במשך התקופה הארוכה ביותר לכהונת מנכ"ל בחברה. בהודעת הפרישה שלה מתפקידה, מפרטת איסתא כי מאז מינויה לתפקיד המנכ"לית, בשנת 2004, גדל מחזור המכירות השנתי של איסתא ישראל בכ-300%, והרווח השנתי גדל פי חמישה.

"ביחד עם צוות מנהלים מנוסה ומוכשר, הביאה גוילי להגדלת פעילות החברה באופן משמעותי, כמו גם להגדלת שיעור הרווחיות, תוך שהיא נכנסת בצורה מאסיבית לתחום הסחר האלקטרוני והשלכותיו בעולם התיירות המשתנה, ולצד התמודדות עם מדיניות השמים הפתוחים וחברות הלאו קוסט", כך לפי הודעת החברה.

במקביל, נכנסה איסתא ישראל לתחומי פעילות חדשים באמצעות מיזוג של חברות בהן גוליבר; אקדמי, העוסקת בארגון משלחות לפולין; והקמת חברות חדשות דוגמת אורטל, העוסקת בהפקת אירועים ובארגון קבוצות למוסדיים בארץ ובחו"ל. עוד העמיקה את פעילותה בתחומי נישה בהם סקי, שייט, כפרי נופש, טיולים מאורגנים ועוד.

אתי גוילי מסרה היום (א'): "היה לי, ועדיין יש לי, מזל גדול לעבוד בחברת אנשים מצוינים ומוכשרים. אני מרגישה שהגשמתי את כל החלומות שלי בקריירה מקצועית ארוכת-שנים".

אחישי גל מסר: "אתי היא מעמודי התווך של איסתא ואחראית במידה רבה לצמיחתה המרשימה ולהצפת ערך לכלל בעלי המניות של החברה. קשריה המצוינים בענף התיירות, כמו גם הניסיון העצום שלה, יאפשרו לה להמשיך לתרום בשנה הקרובה כמנכ"לית ולאחר מכן כיו"ר".